Συνεδριάζει την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 και ώρα 19.00 μ.μ, σε τακτική συνεδρίαση το Δ.Σ. Πύργου για να πάρει αποφάσεις στα πάρα κάτω θέματα:

1. Λήψη απόφασης πρόσληψης προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες (άρθρο 206 του Ν. 3584/07), για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών αναγκών των Παιδικών Σταθμών
2. Καθορισμός χώρων, για τη μεταβίβαση, με δημοπρασία, του δικαιώματος απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας σε τρίτους, έναντι ανταλλάγματος, για την άσκηση δραστηριοτήτων που εξυπηρετούν τους λουόμενους.
3. Λήψη απόφασης καθορισμού χώρων τοποθέτησης ειδικών διαμορφωμένων πλαισίων για προβολή διαφημίσεων στις Κοινότητες: Δ.Κ Πύργου, Δ.Κ Επιταλίου, Τ.Κ Ανεμοχωρίου, Τ.Κ Αγ. Ιωάννη, Τ.Κ Αλποχωρίου, Τ.Κ Κολυρίου, Τ.Κ Βροχίτσας, Τ.Κ Λεβεντοχωρίου, Τ.Κ Κατσαρού, Τ.Κ Σκουροχωρίου, Τ.Κ Σκαφιδιάς, κατόπιν της αριθ. 25/14 απόφασης- εισήγησης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
4. Εξέταση αιτήματος του Τμήματος Τροχαίας Πύργου, για τον περιορισμό της κυκλοφορίας των οχημάτων ιδιωτών επί των οδών Διονύσου και Χαριλάου, στο τμήμα τους που διέρχεται έμπροσθεν του Αστυνομικού Μεγάρου [Η ΕΠΖ με την 34/14 απόφασή της εισηγείται αρνητικά]
5. Εξέταση αιτήσεως της κας Κανδρή Όλγας, με την οποία ζητείται η απαγόρευση στάθμευσης έξωθεν της οικίας της, που βρίσκεται στην Δ.Κ Επιταλίου [Η Ε.Π.Ζ με την 28/14 απόφασή της εισηγείται θετικά].
6. Λήψη απόφασης έγκρισης της έκθεσης εσόδων – εξόδων Δ΄τριμήνου 2013, για τον έλεγχο υλοποίησης του τριμηνιαίου προϋπολογισμού του δήμου, κατόπιν της αριθ. 46/14 απόφασης της Ο. Ε.
7. Λήψη απόφασης έγκρισης της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του δήμου οικ. έτους 2014.
8. Λήψη απόφασης για τη μείωση των τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων εδαφικής περιφέρειας Δήμου Πύργου, κατόπιν της αριθ. 277/13 απόφασης – εισήγησης της Οικονομικής Επιτροπής.
9. Λήψη απόφασης έγκρισης σύναψης σύμβασης διαδημοτικής συνεργασίας μεταξύ των δήμων Πύργου και Ήλιδας με σκοπό την εκτέλεση παρεμβάσεων στο Κάστρο της «Κουκουβίτσας» ευρισκόμενου στην Τ.Κ Κορυφής στο πλαίσιο της υλοποίησης του έργου «Διαμόρφωση κλασικής διαδρομής Αρχαίας Ήλιδας – Αρχαίας Ολυμπίας».
10. Λήψη απόφασης καθορισμού του τρόπου εκτέλεσης του έργου «Αποκατάσταση βατότητας της συνδετήριας

«Γιατί δεν έχουμε περισσότερους ποδηλατόδρομους;» «Θα λειτουργήσει το κέντρο κυκλοφοριακής αγωγής;», «Μέχρι πόσο χρονών καθόμαστε στο παιδικό κάθισμα;», ήταν μερικές από τις ερωτήσεις των μικρών μαθητών των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων του Πύργου προς τον διοικητή της τροχαίας Πύργου κ. Κωστόπουλο κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων για την οδική ασφάλεια.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την εκδήλωση του Ομίλου «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας» ο οποίος σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ηλείας (με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κα Ευγενία Ηλιοπούλου), την Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας (και συγκεκριμένα την Τροχαία του Πύργου) και την Ομοσπονδία Παραγωγικών Τάξεων Νομού Ηλείας προσπαθούν να ενημερώσουν τους μικρούς μαθητές για την οδική ασφάλεια μέσω εκδηλώσεων που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών. Μέσα από την παράσταση του καραγκιοζοπαίχτη κ. Χρήστου Πλέσσα: «Ο Καραγκιόζης και ο κ. ΚΟΚ» με τα αστεία και τις γκάφες των ηρώων όσο και το βίντεο «Μαθαίνω να κυκλοφορώ στο δρόμο» το οποίο έχει επιμεληθεί ο πρώην Διοικητής της Τροχαίας Αττικής κ. Γ. Πανταζόπουλος.
Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή όλη την εκδήλωση στο τέλος έθεσαν στον Διοικητή της

 Έργο ανάσα για χιλιάδες κατοίκους του Καλλικρατικού δήμου Πύργου. Μετά από ενέργειες χρόνων της τωρινής δημοτική αρχής αλλά και προηγούμενων δημάρχων, ο Πύργος αποκτά το δικό του αυτόνομο έργο ύδρευσης. Το νερό του Ροφιά θα τρέξει επιτέλους στις βρύσες μας. Οι μελέτες ήταν στα χαρτιά για χρόνια. Το αγκάθι για την υλοποίηση ήταν η αντικατάσταση του απαρχαιωμένου δικτύου ύδρευσης, το

 Άμεση συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θα ζητήσει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας προκειμένου να συζητηθούν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των χοιροτρόφων σε ολόκληρη την Περιφέρεια και κυρίως στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας.

Κατά τη διάρκεια σύσκεψης που είχαν σήμερα ο κ. Κατσιφάρας μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας Γιώργο Αγγελόπουλο και εκπροσώπους του Συλλόγου Χοιροτρόφων Αιτωλοακαρνανίας, συζητήθηκαν διάφορα θέματα που τους απασχολούν.
Μεταξύ αυτών, είναι το ζήτημα της ευζωίας των χοίρων και ειδικότερα η βελτίωση της μεταχείρισης των χοιρομητέρων βάσει Κοινοτικής Οδηγίας, στην οποία η χώρα μας δεν έχει ακόμα συμμορφωθεί πλήρως και κινδυνεύει με κυρώσεις.
«Η Περιφέρειά μας δίνει προτεραιότητα στη στήριξη του πρωτογενή τομέα και έχει ήδη διαμορφώσει και υλοποιεί την στρατηγική της για την τόνωση της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής, την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας ενημερώνοντας τους χοιροτρόφους για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 από την οποία ήδη, μετά από διεκδίκηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, το

 Δυνατά πρόσωπα μέσα από τον Πύργο αλλά και τους πρώην Καποδιστριακούς Δήμους, συντάσσονται με τον υποψήφιο Δήμαρχο Πύργου γιατρό Τάκη Αντωνακόπουλο.

Έτσι σίγουρα είναι νέοι υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι οι:
· Κανελλακόπουλος-Πουλόπουλος Γιάννης, οδοντίατρος από τον Πύργο, γραμματέας Φυσιολατρικού Συλλόγου Φίλων λίμνης Μουριάς και Αλφειού.
· Παπαλέξης Αναστάσιος, Ιδιωτικός Υπάλληλος, πρώην Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ιάρδανου.
· Ζωγόπουλος Κωνσταντίνος, ελέυθερος επαγγελματίας, πρώην αντιδήμαρχος Δήμου Ωλένης.
· Κωστόπουλος Δημήτριος, Ασφαλιστής, πρώην

 Τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τόσο τους εργαζόμενους των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ) όσο και του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ), και ουσιαστικά έχουν δημιουργήσει μία αδιέξοδη κατάσταση, συζήτησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας κατά τη διάρκεια δυο συναντήσεων που είχε μαζί τους.

Αρχικά, ο Περιφερειάρχης συναντήθηκε με τα νέα Διοικητικά Συμβούλια των ΤΟΕΒ Αγρινίου, Παναιτωλίου και Μακρυνείας με τους οποίους και συζήτησε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Οργανισμοί, κυρίως με την αποκατάσταση των ζημιών στο δίκτυό τους, την «ανυπαρξία» του Δ.Σ. του ΓΟΕΒ και κατ' επέκταση τη μη λειτουργία του.
Ο κ. Κατσιφάρας τους διαβεβαίωσε πως θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα, ενώ υποσχέθηκε να επικοινωνήσει άμεσα με τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας-Ιονίου, Γιώργο Διδασκάλου προκειμένου να του ζητήσει να δρομολογηθεί άμεσα λύση για την τοποθέτηση του Δ.Σ. του ΓΟΕΒ.
Στη συνέχεια, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απ. Κατσιφάρας συναντήθηκε και με τους εργαζόμενους του ΓΟΕΒ, οι οποίοι πλέον λόγω της μη ύπαρξης Διοικητικού Συμβουλίου, δεν τους καταβάλλονται τα δεδουλευμένα και έτσι παραμένουν απλήρωτοι. Ζήτησαν μάλιστα από τον Περιφερειάρχη, κάτι το οποίο τους υποσχέθηκε να πράξει, να επικοινωνήσει με το αρμόδιο Υπουργείο ώστε να διερευνηθεί η πιθανότητα μετάταξής τους.
Στις συναντήσεις συμμετείχαν οι Αντιπεριφερειάρχες Αιτωλοακαρνανίας Βασίλης Αντωνόπουλος και Περιβάλλοντος και Υποδομών Νίκος Υφαντής, καθώς και στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, και εκτός των υπολοίπων ο Περιφερειάρχης δεσμεύτηκε να εξετάσει τη δυνατότητα ένταξης νέων έργων συντήρησης και επέκτασης

 Με επιτυχία διεξήχθη το Σάββατο η Ημερίδα της ΟΝΝΕΔ Ηλείας σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ «Οι εξαρτήσεις στη σημερινή κοινωνία». Την έναρξη κήρυξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ηλείας κος Ανδρέας Κορδονούρης όπου αναφέρθηκε στις δράσεις της ΟΝΝΕΔ για την τοπική κοινωνία.
Για τη λειτουργία των προγραμμάτων του ΚΕΘΕΑ και τη συμβολή του μίλησαν ο δημοσιογράφος και μέλος του ΔΣ κος Κώστας Αρβανίτης, το μέλος του θεραπευτικού προσωπικού του προγράμματος ΟΞΥΓΟΝΟ (ΚΕΘΕΑ-Πάτρα) κα Ελευθερία Παππά, ο υπεύθυνος του συμβουλευτικού κέντρου του προγράμματος ΚΥΤΤΑΡΟ (ΚΕΘΕΑ-Καλαμάτα) κος Γιώργος Παπαμακάριος και ο ψυχίατρος στο ψυχοδιαγνωστικό κέντρο του προγράμματος ΟΞΥΓΟΝΟ κος Γιάννης Μακρής. Εκπροσωπώντας τον τομέα Υγείας της ΟΝΝΕΔ, μίλησε ο γιατρός κος Σπύρος Μιχαλόπουλος παρουσιάζοντας τις προτάσεις και τις δράσεις της ΟΝΝΕΔ σε Πανελλαδικό επίπεδο.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας πραγματοποιήθηκαν τοποθετήσεις

 Η αδελφοποίηση ήλθε ως επιστέγασμα των ιστορικών δεσμών

Σε μια σεμνή και εξόχως ιστορική στιγμή μπήκε ο θεμέλιος λίθος της κοινής πορείας των Δήμων Ανδραβίδας-Κυλλήνης και Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου.

Οι ιστορικοί δεσμοί , η συναντίληψη, η συνεργασία και η συμπόρευση ισχυροποιήθηκαν ακόμη περισσότερο το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας στα πλαίσια της πρώτης φάσης της αδελφοποίησης των δύο Δήμων, κατά την οποία ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης κ. Δημήτριος Αρβανίτης και ο Δήμαρχος της Ι.Π. Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης συνυπέγραψαν το σχετικό πρωτόκολλο της αδελφοποίησης.

Η τελετή φιλοξενήθηκε στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο Μεσολογγίου και πλαισιώθηκε μουσικά από τη χορωδία του Πνευματικού Κέντρου Ι.Π. Μεσολογγίου ενώ στη διάρκεια αυτής προβλήθηκε το οδοιπορικό «Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Με τα φτερά της Ιστορίας και

 Με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό και ιδιαίτερα την ανάπτυξη και αναβάθμιση του θρησκευτικού τουρισμού, ιδίως στη Ρωσία, συνεχίζεται η υλοποίηση δράσεων προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το 2014, με τη συμμετοχή της σε μία ακόμη σημαντική έκθεση.

Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια συμμετείχε στην 21η Διεθνή Τουριστική Έκθεση «Moscow International Travel & Tourism Exhibition (MITT) 2014», που πραγματοποιήθηκε από 19 έως 22 Μαρτίου 2014 στη Μόσχα.
Συμμετείχε με δικό της περίπτερο, στον ενιαίο χώρο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), όπου προσέλκυσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων τουριστικών πρακτορείων και πολιτών, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν για το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας και ζητώντας πληροφορίες για την περιοχή.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών επικεντρώθηκε στις παραθαλάσσιες περιοχές, αλλά κυρίως στα Ιερά Προσκυνήματα και Θρησκευτικά Μνημεία της περιοχής, ενώ εκτός από το ενημερωτικό υλικό της Περιφέρειας και των ξενοδόχων, στο περίπτερο προσφέρθηκε με τη μορφή κεράσματος, κρασί και ελαιόλαδο, από επαγγελματίες της Αχαΐας, δίνοντας με τον τρόπο αυτό ένα ξεχωριστό χρώμα στην προβολή της περιοχής μας.
Μεταξύ άλλων, το περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας επισκέφθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, Αναστάσιος Λιάσκος, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο Διευθυντής του γραφείου του ΕΟΤ στη Ρωσία Πολύκαρπος Ευστάθιος. Κατά τις συναντήσεις αυτές τονίστηκε το αυξημένο ενδιαφέρον για την περιοχή μας και τη μεγάλη προβολή που είχε η Αρχαία Ολυμπία στη Ρωσία, λόγω των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθηκαν στο Σότσι. Επιπλέον, τονίστηκε και ο ρόλος που μπορεί να παίξει το αεροδρόμιο του Αράξου για απευθείας ναυλωμένες πτήσεις από τη Ρωσία.
Επίσης, το περίπτερο της Δυτικής Ελλάδας επισκέφθηκε η Γενική Πρόξενος της Ελλάδας στη Μόσχα, Ελένη Μιχαλοπούλου, η οποία έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την περιοχή καθώς κατάγεται από την περιοχή της Αρχαίας Ολυμπίας, ενώ συζητήθηκαν διεξοδικά θέματα για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Περιφέρειας, καθώς και την αντιμετώπιση θεμάτων και προβλημάτων των Ρώσων τουριστών στην έκδοση της βίζας προς τη Ελλάδα και την εξυπηρέτησή τους.
Κατά τη δεύτερη ημέρα της έκθεσης, ο Όμιλος Μουζενίδη, πραγματοποίησε μεγάλη εκδήλωση, την οποία παρακολούθησαν πάνω από 350 τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από διάφορα μέρη της Ρωσίας. Στην εκδήλωση, συμμετείχαν και τα στελέχη της Αναπτυξιακής Εταιρείας πραγματοποιώντας πλήρη παρουσίαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, των μοναδικών

 Το έργο και η προσφορά της τοπικής Εκκλησίας και τα προβλήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία μας, ήταν το θέμα της συνομιλίας που είχαν χθες, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Γερμανός και ο πρώην Υφυπουργός και Υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Γιάννης Ζαφειρόπουλος, που τον επισκέφθηκε στα γραφεία της Μητρόπολης.

Ο κ. Ζαφειρόπουλος ενημέρωσε τον Ηλείο Ποιμενάρχη για το κοινωνικό πρόγραμμα της παράταξής του «Ανεξάρτητη Περιφερειακή Συμμαχία», που έχει

 Στη δημιουργία ενός συστήματος για την προστασία και την ενίσχυση της τοπικής ποικιλίας αμπέλου προχωρά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στο πλαίσιο υλοποίησης από την Αναπτυξιακή Εταιρία της Π.Δ.Ε, του έργου «IN.CO.ME – International Centre of Mediterranean Gastronomy» (Διεθνές Κέντρο Μεσογειακής Γαστρονομίας).

Η δράση αυτή παρουσιάστηκε το διήμερο 27-28 Μαρτίου στο Σανταμέρι Αχαΐας και παρέστη ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας και Περιφερειακός Σύμβουλος Τρύφωνας Φωτόπουλος και το μέλος του Δ.Σ. της Αναπτυξιακής και Περιφερειακός Σύμβουλος Διονύσιος Μαυρόγιαννης.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν παραγωγοί από την ευρύτερη περιοχή και πραγματοποιήθηκε παρουσίαση των δράσεων της Slow Food, ενώ υπήρξε ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την ενδυνάμωση του τοπικού δικτύου παραγωγών και τη δημιουργία Κοινότητας Παραγωγών, τη δημιουργία κοινότητας γαστρονομίας και σε στρατηγικές επικοινωνίας και τυποποίησης προϊόντων, σύμφωνα με τα πρότυπα της Slow Food.
Η δημιουργία μιας Κοινότητας Παραγωγών θα οδηγήσει στην ύπαρξη ενός φορέα που θα μπορεί να ρυθμίζει και να προστατεύει την παραγωγή με τη δυνατότητα υλοποίησης δράσεων ενδυνάμωσης, προώθησης και πώλησης του προϊόντος σε στενή συνεργασία με τους παραγωγούς της περιοχής και μετά την ολοκλήρωση του έργου INCOME. Επιπρόσθετα θα βελτιωθεί η δυναμική της περιοχής, η ανταγωνιστικότητα της τοπικής παραγωγής, η αύξηση των συνεργειών και η προώθηση μιας καινοτόμας φιλοσοφίας στην αγροτική παραγωγή.
«Το συγκεκριμένο έργο εξυπηρετεί ως κύριο στόχο την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας των περιοχών παρέμβασης μέσα από την αξιοποίηση των τυπικών αγροτο-βιομηχανικών προϊόντων και των πολλαπλών ωφελειών που προβάλει η γεωργία, την προώθηση της παραδοσιακής Μεσογειακής γαστρονομίας ως πηγή πολιτισμού καθώς και του βιώσιμου τουρισμού, χρησιμοποιώντας καινοτόμες στρατηγικές για την εξασφάλιση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη διεθνή αγορά», υπογράμμισε ο

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα