Προς
Τους αιδ. Εφημερίους των Ιερών Ναών και τα Μοναστήρια της Ἱ. Μητροπόλεως ημών
Έδρας των
Αγαπητοί μου Πατέρες και Μητέρες,
Όπως γνωρίζετε ο Θεός Δημιουργός ημών προτού να δημιουργήσει τον άνθρωπο, έφτιαξε το κατάλληλο διά την ζωήν του Περιβάλλον. Ειδικότερα έφτιαξε τον Παράδεισο και μέσα σ' αυτόν τοποθέτησε τους Πρωτοπλάστους διά να ζούν σ' αυτόν αιώνια και χαρούμενα. Συγχρόνως όμως τους ανέθεσε να τον καλλιεργούν, αλλά και να τον φυλάσσουν.
Επίσης θα σας είναι γνωστόν, ότι μαζί με την πτώση των Πρωτοπλάστων, αχρειώθη εντός αυτών ἡ εικόνα του Θεού, ευρέθησαν στα αγκάθια και τα τριβόλια, αλλά και στην φθορά, στον πόνον και στον θάνατον. Όμως μαζί με τον άνθρωπο «συστενάζει και συνοδύνει» έκτοτε και όλη η φύσις ( Ρωμαίους Η΄ 22).
Διά τούτο τώρα ὁ Θεάνθρωπος Κύριος πορεύεται προς το πάθος, διά να αναγεννήσει τον άνθρωπο και μαζί του και ολόκληρη την φύσην.
Λοιπόν Αδελφοί και Αδελφές.
Επειδή ευρισκόμεθα στην άνοιξη και σε λίγο έρχεται το θέρος.
Επειδή τα χορτάρια της ανοίξεως θα ξεραθούν και κάθε καλοκαίρι έχομε στην Ηλεία πολλές φωτιές.
Επειδή οι φωτιές κάθε χρόνο φέρνουν μεγάλες καταστροφές σε ανθρώπινες ζωές, αλλά και στα δάση μας και στα σπίτια μας, στα λιοστάσια μας, στα αμπέλια μας κ.λ.π. – σας θυμίζω τις καταστροφές από τις φωτιές του 2007 –
Επειδή τώρα θα έλθουν για το Πάσχα οι ενορίτες σας από τις μεγάλες πόλεις και θα πάνε στο Κοιμητήριο να ανάψουν κερί στους κεκοιμημένους προσφιλείς τους,
Σας παρακαλώ για τα εξής:
1. Να καθαρίσετε καλά τα χορτάρια στα μνήματα και γύρω – γύρω στο Κοιμητήριο της ενορίας σας.
2. Να προβείτε στο καθαρισμό σε αρκετή απόσταση της αυλής των Εξωκκλησιών της ενορίας σας.
3. Ιδιαίτερα να προσέξετε το άναμμα των κεριών και μάλιστα το σβήσιμο αυτών να είναι καλό, γιατί











































