Η ημερομηνία λήξης των τροφίμων δεν είναι πάντα ενδεικτική της κατανάλωσής τους, τουλάχιστον σύμφωνα με τη λίστα που δημοσίευσε ο Independent, παρουσιάζοντας κάποια που μπορούν να φαγωθούν ακόμα κι αν η ημερομηνία τους έχει παρέλθει. Δείτε λοιπόν στη συνέχεια ποια είναι αυτά…

Το πορτοκάλι είναι το πιο γνωστό από τα εσπεριδοειδή και ένα από τα δημοφιλέστερα φρούτα στον κόσμο. Καλλιεργείται σε περιοχές με εύκρατο προς θερμό κλίμα και είναι γνωστό στη χώρα μας από τα αρχαία χρόνια όταν και ήρθε από την Ισπανία (Εσπερία).

Υπάρχουν λόγοι σοβαροί που πρέπει να προσθέσεις το σκόρδο στη διατροφή σου.

Μην τους ακούς, ας κλείσουν τη μύτη τους. Το σκόρδο είναι σωτήριο και μην το αποφεύγεις. Κι αν δεν με πιστεύεις, κάνε μία αναζήτηση, ξέρεις πού.

Ο καφές, σύμφωνα με τη «Ηuffington Ρost», μπορεί να είναι ευεργετικός για τον εγκέφαλο, το δέρμα και το σώμα και για του λόγου το αληθές σας παραθέτουμε 11 λόγους, που επιβεβαιώνουν ότι πρέπει να ξυπνάμε με τη μυρωδιά του καφέ.

Ενώ εκτιμάται ότι η κατανάλωση ενός πορτοκαλιού είναι καλύτερη από τον χυμό του επιστήμονες εξήγησαν σε νέα έρευνα ότι αυτό ενδεχομένως δεν είναι βέβαιο.
Αν και ο χυμός έχει υψηλά επίπεδα σακχάρων, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ορισμένες θρεπτικές ουσίες στους χυμούς πορτοκαλιών μπορεί ενδεχομένως να απορροφώνται ευκολότερα από τον οργανισμό σε σχέση με την κατανάλωση ολόκληρου του φρούτου.

Πηγές πρωτεΐνης που δεν θέλουν ξεφλούδισμα.

Είναι από εκείνες τις τροφές που κάνουν απόλυτο συνειρμό με την πρωτεΐνη και πολύ λογικό το λες, αφού ένα βραστό αυγουλάκι περιέχει το λιγότερο 6 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Είναι γνωστό ότι για να προστατεύσουμε την καρδιά μας, καλό είναι να μη βασίζουμε τη διατροφή μας στο γρήγορο και έτοιμο φαγητό, στα συσκευασμένα ή επεξεργασμένα προϊόντα, στα ζωικά τρόφιμα που είναι πλούσια σε λίπος αλλά και στα τηγανιτά.

Ανώδυνα κόλπα που θα μετρήσουν υπέρ σου αν θες να συνεχίσεις να τρως, αλλά όχι να παχαίνεις.

Ξέρεις πότε συνειδητοποιείς ότι οι λεπτομέρειες παίζουν καθοριστικό ρόλο (και) στη διατροφή; Όταν έχεις να χάσεις λίγο βάρος.

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports, υποστηρίζει ότι οι ηλικιωμένοι που αθλούνται περισσότερο από το συνιστώμενο έχουν μειωμένο κίνδυνο εκδήλωσης χρόνιας πάθησης, συγκριτικά με όσους δεν αθλούνται.

Πόσο υγιεινά είναι τα υποκατάστατα ζάχαρης που έχετε επιλέξει;

Έχετε αρκετούς λόγους για να μείνετε μακριά από τη ζάχαρη, η κατανάλωση της οποίας έχει συνδεθεί με πολλούς και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία.

 Δε φτάνει μόνο να ζήσεις περισσότερο, αλλά να είσαι και υγιής. Τα ακόλουθα tips θα σε βοηθήσουν να πετύχεις και τα δύο.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής σου και την υγεία σου, στους οποίους πιθανότατα δεν έδινες καμία σημασία. Κι όμως ορισμένες καθημερινές σου συνήθειες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες διαβίωσής σου, άρα και το πόσο θα ζήσεις τελικά.
Κι επειδή όσο κι αν μιζεριάζουμε κάποιες φορές, η ζωή ποτέ δεν είναι αρκετή, γιατί να μην ακολουθήσεις τις παρακάτω εύκολες συμβουλές και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι κάνεις ό,τι μπορείς για τον εαυτό σου;
Πιες καφέ
Ορισμένες έρευνες υποστηρίζουν πως η μέτρια κατανάλωση καφέ, μπορεί να καταπολεμήσει τον

Περισσότερα Άρθρα...

 Κατασκευή eshop ιστοσελίδων cloud φιλοξενία

makis2017

nissan_tsioris_note.png

output K8axPI

patsios

enkipo

kalomoiris

AIGLI
 

treorsisketo

athanasopoulos2017

Φαρμακεία

Πρωτοσέλιδα