Τα τελευταία 16 χρόνια έχουν δοθεί εκατομμύρια ευρώ για μια παράλογη διαχείριση των απορριμμάτων, για την δημιουργία παράνομων χωματερών (απαγορευμένων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή), για πυραμίδες σκουπιδιών στην Αγγινάρα, στο Ποτόκι, στις Λίμνες και στο Φραγκαπήδημα. Χειρουργικές νυχτερινές επεμβάσεις για θάψιμο, σκουπίδια κοντά σε ποτάμια μέσα σε Δάση και Δήμαρχοι και Αντιδήμαρχοι να υπερηφανεύονται ότι σώζουν τους πολίτες τους.
Ωστόσο, ούτε ένα ευρώ δεν δαπανήθηκε για έναν άλλο τρόπο διαχείρισης, μέσω της ανακύκλωσης και της κομποστοποίησης.
Ακόμα και σήμερα, συνεχίζουν να εκβιάζουν την κοινωνία να αποδεχτεί μία λύση που επιβάλλεται για εξυπηρετηθούν τα εργολαβικά συμφέροντα, μία λύση που αποκλείει κάθε σκέψη μείωσης του όγκου των απορριμμάτων, μία λύση που δεσμεύει το μέλλον μας για τα επόμενα 27 χρόνια, μία λύση που αυξάνει δραματικά τα δημοτικά τέλη.
Η δημοτικά αρχή είναι παντελώς αναξιόπιστη, γι' αυτό και κάθε κίνησή της συναντά την












































