Εκδήλωση με θέμα: Αποκομιδή και διαχείριση απορριμμάτων με άξονα τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα επιχειρηματικά συμφέροντα. Η πρόταση του ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις του για τα λαϊκά προβλήματα διοργανώνει εκδήλωση - συζήτηση για να προβάλλει τις θέσεις του για την αποκομιδή και διαχείριση των απορριμμάτων που είναι άρρηκτα δεμένη με την δημόσια υγεία, το λαϊκό εισόδημα, τις εργασιακές σχέσεις, το περιβάλλον.
Προβάλλοντας τις θέσεις του το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους, το λαό, να αγωνιστούν για αυτές, επισημαίνει ωστόσο ότι οι συνθήκες όπου κυριαρχούν τα μονοπώλια, οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι και τα συμφέροντα τους, οι όποιες θετικές εξελίξεις σαν αποτέλεσμα διεκδίκησης και πάλης του ταξικού, οργανωμένου λαϊκού κινήματος, θα είναι προσωρινές και θα υπολείπονται σημαντικά από τις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων.
Για την ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος των αποβλήτων υπάρχει διέξοδος, υπάρχει δρόμος.
Είναι ο δρόμος της μαζικής οργανωμένης εργατικής, λαϊκής πάλης, ο δρόμος της













































