Στα δέκα επόμενα καυτά χρόνια και με συχνότητα κάθε χρόνο και γεωτρύπανο, αρχίζει η εξόρυξη από διεθνείς ενεργειακούς κολοσσούς του ελληνικού πετρελαίου, με το Δημόσιο να στοχεύει στην είσπραξη 200 δισ ευρώ σε βάθος 25 - 30 χρόνων.

Ουσιαστικά από το τέλος του έτους και μέχρι το 2024 θα έχουμε κάθε χρόνο νέες γεωτρήσεις σε διαφορετικές περιοχές, είτε ερευνητικού χαρακτήρα για την επιβεβαίωση των κοιτασμάτων, είτε για την άντληση του πετρελαίου, σύμφωνα με τη Real.
Από το τέλος του έτους έως το τέλος του 2016 το γεωτρύπανο θα πραγματοποιήσει 15 γεωτρήσεις στον Πρίνο. Μετά έρχεται η σειρά του Κατάκολου με την ερευνητική περίοδο από την κοινοπραξία της Ελληνικής Energean Oil & Gas και της Βρετανικής Τραξαν Οιλ να ολοκληρώνεται σε δύο χρόνια, μετά την κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή, που αναμένεται εντός του Σεπτεμβρίου.
Μετά το τέλος αυτής της περιόδου κι εφόσον επιβεβαιωθεί η πρόβλεψη για την ύπαρξη κοιτάσματος 3 -5 εκ. βαρελιών θα πραγματοποιηθεί η γεώτρηση, η οποία μπορεί να δώσει παραγωγή πετρελαίου εντός του 2017.
Στην περίπτωση του Κατάκολου το κοίτασμα είναι ήδη διαπιστωμένο κι εντοπισμένο από παλαιότερες έρευνες,

 Σήμερα, όλοι μας προσκυνούμε με βαθειά ευλάβεια το σεπτό εικόνισμα της Κοιμήσεως της Υπερενδόξου Δεσποίνης Ημών Θεοτόκου.
"Εν τη κοιμήσει τον κόσμον ου κατέλιπες Θεοτόκε", επαληθεύεται διαρκώς στη ζωή μας και επαληθεύεται καθημερινά από την προσωπική μας εμπειρία. Δεν μας εγκατέλειψε η Αγία Θεοτόκος αναχωρώντας με τον θάνατον από τον κόσμο. Είναι μαζί μας, με τα θαύματα που επιτελεί με την Αγία Της μεσολάβηση στον Υιό και Θεό Της, χάριν ημών που ζητούμε ταπεινά και με πίστη τις πρεσβείες Της.
Το ιερό σώμα της Υπεραγίας Θεοτόκου, αφού παρέμεινε για λίγο στη γη, έφυγε για τους Ουρανούς μαζί με την ψυχή Της και βρίσκεται μαζί με τον Υιόν Της στον Ουράνιο Παράδεισο.
Η Υπεραγία Θεοτόκος, υπήρξε άχραντος Ναός του Σωτήρος και σε Αυτήν κατοίκησε το Άγιο Πνεύμα, και από την Αγιοτάτη μήτρα Της έλαβε ανθρώπινο σώμα ο Υιός του Θεού. Γι΄αυτό, ο σωματικός Της θάνατος δεν ήταν θάνατος, αλλά κοίμηση, δηλαδή ένα άμεσο πέρασμα από την Βασιλεία του Θεού εντός Της, στη Βασιλεία των Ουρανών και την αιώνια ζωή.

 Mε πρωτοβουλία της συλλογικότητας ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ Κ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ και αλληλέγγυων πατρινών, μελών του αυτόνομου στεκιού, το απόγευμα της Τετάρτης 6 Αυγούστου πραγματοποήθηκε επίσκεψη στον καταυλισμό των πρώην εργατών της Ν.Βαγγελάτος ΑΕ. Στόχος της επίσκεψης ήταν η τροφοδοσία των εργατών με τρόφιμα , απορυπαντικά και διάφορα άλλα εφόδια, ώστε να ανταπεξέλθουν στις δυσμενείς συνθήκες που έχουν προκύψει γι αυτούς μετά την αρνητική εξέλιξη της δίκης αλλά και την επιβολή αντίποινων από όλο σχεδόν το φάσμα της ντόπιας παραγωγής. Παραγγέλθηκαν και αγοράστηκαν επι τόπου 250 κιλά ρύζι Α ποιότητας, 50 κιλά αλεύρι, 25 κιλά φακές και 5 ανταλλακτικές φιάλες υγραερίου για τις κουζίνες των δύο

 Στο κόκκινο ο υδράργυρος και στην Ηλεία τις επόμενες μέρες, σύμφωνα με το freemeteo.gr.
Στον Πύργο, την Αμαλιάδα και την Ανδραβίδα, σήμερα, το θερμόμετρο θα δείξει 38 βαθμούς Κελσίου.
Τις επόμενες ημέρες, η θερμοκρασία θα πέφτει σταδιακά, και τον Δεκαπενταύγουστο δεν θα ξεπεράσει τους

 Την περασμένη Παρασκευή, δεχτήκαμε όλοι με ιδιαίτερη ανακούφιση πως ο δήμος Πύργου χρηματοδοτήθηκε με 400.000 ευρώ για την αποκομιδή και διάθεση των σκουπιδιών.
Σήμερα, πέντε μέρες μετά και η αποκομιδή των απορριμμάτων δεν έχει καν αρχίσει. Γιατί; Αφού, χρήματα ο δήμος πήρε. Πριν, ο λόγος που δεν μάζευαν τα σκουπίδια ήταν η έλλειψη χρημάτων. Τώρα τι

 Μια επετειακή προβολή στην ιδιαίτερη πατρίδα του σκηνοθέτη Δημήτρη Σπύρου, όπου οι ηθοποιοί συναντούν τους κατοίκους του χωριού με τους οποίους έπαιζαν μαζί στην ταινία

Μια προβολή με ξεχωριστή συναισθηματική αξία για τους επαγγελματίες και ερασιτέχνες συντελεστές της ταινίας «Ο Ψύλλος» του Δημήτρη Σπύρου πραγματοποιείται την Τρίτη 12 Αυγούστου στα Διάσελλα Ολυμπίας, ιδιαίτερη πατρίδα του σκηνοθέτη. Οι ηθοποιοί Δήμητρα Χατούπη και Βασίλης Κολοβός, ο διευθυντής φωτογραφίας Προκόπης Δάφνος και άλλοι συντελεστές της ταινίας θα επισκεφθούν για πρώτη φορά από το 1989 το χωριό όπου γυρίστηκε η ταινία και θα συναντηθούν με τους κατοίκους που είτε ως παιδιά είτε ως ενήλικες συμμετείχαν στα γυρίσματα.
Η προβολή γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Σινεμά στις πλατείες»,

 Ο σύλλογος Απανταχού Δουκιωτών «Ο Άγιος Νικόλαος» διοργανώνει πολιτιστική εκδήλωση με τίτλο:

"Ζούμε με τη φύση - Ζούμε από τη φύση"
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014 και ώρα 20:30 στην πλατεία του χωριού Δούκα με θέμα την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου μας και το πώς βασιζόμενοι σε αυτήν μπορούμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της περιοχής μας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Η εκδήλωση θα ξεκινήσει με το καλωσόρισμα από τη συντονίστρια της εκδήλωσης και μέλος του συλλόγου κα. Αποστολοπούλου Ουρανία και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν χαιρετισμοί από την πρόεδρο του συλλόγου κα. Κανελλοπούλου Γεωργία, καθώς και από τους επίσημους προσκεκλημένους.
Ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι ο Δουκιώτης κ. Γιαννόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος θα παρουσιάσει μερικά σπάνια φυτά της περιοχής μας. Στη συνέχεια, ο καταγόμενος από τη Νεμούτα κ. Σιάκουλης Νικόλαος θα καταθέσει τις εμπειρίες του από την προσπάθειά του για την

 Την πρώτη του αιμοδοσία διοργάνωσε ο Σύλλογος Οικιστών Σπιάντζας το Σάββατο 9 Αυγουστου στη Σπιάντζα.

Με σύνθημα "Δίνουμε αίμα χαρίζουμε ζωή" αρκετοί οικιστές ,κυρίως νέοι, προσήλθαν και έδωσαν λίγα λεπτά απο το χρόνο τους για το συνάνθρωπο που το έχει ανάγκη.

 Περιπέτεια για 78χρονη από τα Λεχαινά.
Η γυναίκα είχε βγει στο μπαλκόνι του σπιτιού της για να ταΐσει το σκυλάκι της. ξαφνικά, όμως, έπεσε από το μπαλκόνι, που δεν έχει κάγκελα, στον κήπο της μονοκατοικίας της.
Ευτυχώς, το ύψος από το οποίο έπεσε δεν ξεπερνά τα 70 εκατοστά. Όταν βρέθηκε στο έδαφος, άρχισε να καλεί σε βοήθεια. Τις φωνές της άκουσε αλλοδαπός εργάτης που

 Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Ζαχάρως με τον εκλεγμένο Δήμαρχο κ. Πανταζή Χρονόπουλο με θέμα το Προεδρικό Διάταγμα που έχει ανέβει για Διαβούλευση για τον Κυπαρισσιακό Κόλπο. Συμμετείχαν οι Αντιδήμαρχοι, ο πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, ο μελετητής του ΣΧΟΟΑΠ, ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Δόμησης και Τεχνικοί Σύμβουλοι. Αφού ενημερώθηκαν για το τι συμπεριλαμβάνει το Προεδρικό Διάταγμα αναλυτικά βλέποντας τους χάρτες της περιοχής, αποφάσισαν να ζητήσουν να ανασταλεί η ανάρτηση της Διαβούλευσης μέχρι να

 Σοκ στο νοσοκομείο Πύργου, όταν ένας 44χρονος από τη Ροβιάτα έπεσε ξαφνικά νεκρός, την ώρα που περπατούσε στον θάλαμο που νοσηλευόταν έπειτα από ελαφρύ τραυματισμό.
Ο άτυχος πατέρας δύο ανήλικων παιδιών μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Πύργου την Πέμπτη, όταν καταπλακώθηκε στη δουλειά του από βαρέλια που κύλησαν μπροστά του.
Οι γιατροί, σύμφωνα με πληροφορίες, αφού τον εξέτασαν, πέρα από μώλωπες και εκδορές, δεν εντόπισαν κάποιο σοβαρό τραύμα. Τον νοσήλευσαν, όμως, για περαιτέρω εξετάσεις.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_micra.png


 

Πρωτοσέλιδα