Τους τέσσερις Αντιδημάρχους και τους δύο Συντονιστές παρουσίασε την Τρίτη στους αρμόδιους Δ/ντές των Υπηρεσιών του Δήμου, ο Δήμαρχος Ήλιδας, κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος.
Ο κ. Χριστοδουλόπουλος είχε συνεργασία με τους Αντιδημάρχους κ.κ. Ν. Παναγιωτόπουλο, Χρ. Φωτόπουλο, Σπ. Τζουλέκη και Π. Μαυρίκο, τους Συντονιστές Α. Μανωλόπουλο και Α. Ανδρουτσόπουλο, οι οποίοι αφού ενημερώθηκαν για το αντικείμενό τους από τους Δ/ντές των Υπηρεσιών του Δήμου ανέλαβαν ουσιαστικά τα καθήκοντά τους.
Εξάλλου, εντολή του Δημάρχου Ήλιδας ήταν να ξεκινήσουν
Δήλωση Δημάρχου Ήλιδας για τον ορισμό Αντιδημάρχων και Συντονιστών
"Σήμερα ορίζονται οι τέσσερις Αντιδήμαρχοι και οι δύο Συντονιστές, οι οποίοι θα επιληφθούν των αρμοδιοτήτων των Διευθύνσεων του Δήμου, αλλά και των νευραλγικών τομέων του τόπου, που δεν είναι άλλοι από αυτούς του Τουρισμού και της Αγροτικής Ανάπτυξης.
Η ηγεσία του Δήμου Ήλιδας σύσσωμη θα εργαστεί προς το συμφέρον των Δημοτών του Δήμου Ήλιδας με όρους χρηστής διοίκησης και αποτελεσματικότητας.
Ο Δήμος Ήλιδας με την ενιαία Καλλικρατική του μορφή αλλάζει σελίδα. Η ανάπτυξη όλων των Δημοτικών διαμερισμάτων αποτελεί τον κυρίαρχο στόχο μας.
Ως Αντιδήμαρχος Διοίκησης Πρόνοιας, Δημοτικών Διαμερισμάτων και Αναπληρωτής Δημάρχου ορίζεται ο κ. Παναγιωτόπουλος Νώντας.
Αντιδήμαρχος Οικονομικών ορίζεται ο κ. Χρήστος Φωτόπουλος, ενώ Τεχνικών Έργων ο κ. Τζουλέκης Σπύρος.
Ως Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου ορίζεται ο κ. Μαυρίκος Παναγιώτης.
Στα πλαίσια του προεκλογικού μας αγώνα και του προγράμματος που είχαμε καταρτίσει αναβαθμίσαμε δύο σημαντικούς παράγοντες της τοπικής οικονομίας. Τον Τουρισμό και τον Αγροτικό τομέα. Σε αυτή την λογική σήμερα μαζί με τους Αντιδημάρχους ορίζονται και οι δύο Συντονιστές, ο κ. Μανωλόπουλος Αλέξανδρος ως Συντονιστής επί των θεμάτων Τουριστικής Ανάπτυξης και Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και ο κ. Ανδρουτσόπουλος Ανδρέας επί των θεμάτων Αγροτικής
Στις 8 Σεπτεμβρίου εορτάζει η Ι. Μονή Εισοδιωτίσσης Αγίου Ιωάννη Πύργου
Την Δευτέρα , 8 Σεπτεμβρίου, εορτή της Γεννήσεως της Υπεραγίας Θετόκου, εορτάζει και πανηγυρίζει η Ιερά Μονή Εισοδιωτίσσης Αγίου Ιωάννου, ἔνθα στεγάζεται η Σχολή Βυζ. Αγιογραφίας και Μουσικής της ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας.
Την Κυριακή το εσπέρας, παραμονήν της εορτής, και ώρα 6,30 θα τελεσθεί Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός υπό του Σεβ. Μητροπολίτου Ηλείας κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ ὅστις θα κηρύξει και τον θείον λόγον .
Την 11ην νυχτερινή θα τελεσθεί Αγρυπνία υπό των Αἰδεσ. Πρωτοπρ. Ἠλία Παπαγγελή, Γενικού Ἀρχιερατικού Επιτρόπου, Αἰδ. Γρηγορίου Πάπαρη και Αἰδ. Παναγιώτου Κλουκίνα, θα ψάλει ο κ. αΑργύρης Ζέζας, Πρωτοψάλτης της Ενορίας Καβασίλων.
Το πρωΐ, κυριώνυμον ημέρα της εορτής, θα τελεσθεί ο ὄρθρος και η Θ. Λειτουργία υπό του Παν/του Αρχιμ. Δαμασκηνού Πετράκου, Ιεροκήρυκος, ὅστις θα κηρύξει και τον θείον λόγον.
Το εσπέρας την 7ην απογευματινή θα τελεσθεί Παράκλησις υπέρ υγείας και σωτηρίας όλου του κόσμου.
Εις τας ως άνω Ιεράς Ακολουθίας θα ψάλουν Μέλη του Συλλόγου Ιεροψαλτῶν Ν. Ηλείας και Καθηγητές της Σχολής της Ι. Μητροπόλεώς μας κ. Γεώργιος Παπαγεωργίου, Αλέξανδρος Γεωργουλής ,Γεώργιος Φουντάς και Λάζαρος Ἀσμής, πλαισιούμενοι από τούς Μαθητάς της
Ομιλία Δημάρχου Ήλιδας Χρήστου Χριστοδουλόπουλου
Στο πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο της νέας δημοτικής αρχής
"Κυρίες και Κύριοι, εκπρόσωποι του λαού της Ηλιδας
Η σημερινή δημοκρατική διαδικασία, σημαίνει πολλά περισσότερα από ότι μια τυπική υποχρέωση .
Είναι η πρώτη πρόκληση ενότητας που αντιμετωπίζουμε, αλλά και η πρώτη απόδειξη σεβασμού της λαϊκής ετυμηγορίας.
Οι καιροί δεν συγχωρούν μικροπολιτικές πρακτικές του παρελθόντος και απαιτούν από εμάς να δώσουμε τη μέγιστη δυνατή δημοκρατική νομιμοποίηση των αιρετών, που μετά την εκλογή τους, δεν θα υπηρετούν παράταξη, αλλά μόνον τους θεσμούς και το Δημόσιο συμφέρον.
Προσωπικά, δεσμεύομαι να συνεργαστώ με οποιονδήποτε οι παρατάξεις αναδείξουν και ως πρώτη απόδειξη της πίστης μου σε αυτή την αρχή, σας ανακοινώνω την ομόφωνη απόφαση της παράταξης « ΗΛΙΔΑ νέα μέρα », να υπερψηφίσουμε τους εκπροσώπους που θα
Επίσκεψη προέδρου ΑΤΕΙ Δ. Ελλάδας στην Αρχ. Ολυμπία
Την πόλη της Αρχαίας Ολυμπίας επισκέφτηκαν την Πέμπτη το πρωί ο Πρόεδρος του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος κ Σωκράτης Καπλάνης με αντιπροσωπεία Πρυτάνεων, εκπροσώπων Παν/μίων και άλλων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Φορέων και Αρχών από διάφορες χώρες της Ευρώπης και των Η.Π.Α, που συμμετέχουν στη Διεθνής Συνάντηση- Συνέδριο, που πραγματοποιείται στην Πάτρα , με αντικείμενο την ίδρυση μιας Διεθνούς Κοινωνίας και ενός Διεθνούς Forum με την επωνυμία Κοινωνία Erasmus +Ολυμπισμός.
Την αντιπροσωπεία υποδέχτηκαν στην είσοδο του Αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Ολυμπίας ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας κ Γιώργος Γεωργιόπουλος και ο δήμαρχος της πόλης κ Θύμιος Κοτζιάς.
Η συγκεκριμένη Διεθνής Συνάντηση όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Πρόεδρος του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος κ Σωκράτης Καπλάνης «γεννήθηκε με αφορμή τους στόχους του ERASMUS και τις δραστηριότητες που προωθεί, σε σύζευξη με τις αξίες του Ολυμπισμού, Ο εν λόγω διεθνής φορέας θα προάγει την συνεργασία φοιτητών, μεταπτυχιακών ερευνητών, κλπ. στο πλαίσιο ανάπτυξης υγιούς άμιλλας στον τομέα των καινοτομιών και άλλων πρωτοβουλιών στην Εκπαίδευση, τις Τέχνες, και τον Πολιτισμό, με συνεισφορά στην Ανάπτυξη. Κέντρο των δραστηριοτήτων θα είναι η Ελλάδα και ειδικότερα η περιοχή της Δ. Ελλάδας. Κεντρικός στόχος η 'μετάγγιση' στους νέους των ιδεών και των αξιών του Ολυμπισμού και της Ελληνικής Φιλοσοφίας συνδυασμένων με τις ιδέες του Erasmus καθώς και η δημιουργία συνείδησης της αναγκαιότητας διαφύλαξης της πολιτιστικής κληρονομιάς κάθε λαού για την διασφάλιση μιας υγιούς πολυπολιτισμικότητας. Η πρόταση αυτή βασίζεται στην ιδέα και μελέτη του Προέδρου του ΑΤΕΙ Δ.Ε , Σωκράτη Καπλάνη, την οποία μοιράστηκε με τον Πρύτανη του Παν/μίου Πατρών Γ. Παναγιωτάκη και τον Πρόεδρο του Ανοικτού Παν/μίου Χ. Κοκκώση, οι οποίοι συμμετέχουν και στηρίζουν την συγκεκριμένη προσπάθεια.
Η διεθνής αυτή πρωτοβουλία αποτελεί ένα οικοδόμημα προσανατολισμένο στη συνεργασία σε παγκόσμια κλίμακα μεταξύ της Ανώτατης Εκπαίδευσης και των κοινωνικών εταίρων και στηρίζεται σε τρεις πυλώνες:ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ,FORUM & E-CAMPUS1ον) Σύσταση μόνιμου Forum για την Ανώτατη Εκπαίδευση & τον Πολιτισμό, στο οποίο εκπρόσωποι ΑΕΙ, Κοινωνικών Εταίρων και Εθνικών Φορέων από κάθε συμμετέχον κράτος θα έχουν την δυνατότητα να οργανώνουν Θερινά Σχολεία, Συνέδρια, Πολιτιστικές Δράσεις, Διαγωνισμούς Καινοτομίας, να αναλαμβάνουν μελέτες για την εκπαίδευση και ανάπτυξη, να καταθέτουν προτάσεις για την διεθνή εκπαίδευση με στόχο μία συνεργατική εκπαίδευση διεθνούς επιπέδου. Το Forum θα επεξεργάζεται προγράμματα καινοτομίας σε παγκόσμιο επίπεδο και θα
Δήμος Ήλιδας. Στον Χρ. Χριστοδουλόπουλο η Διαχειριστική Επιτροπή
Σε «αγώνα δρόμου» για χρηματοδότηση οδών πρόσβασης στον Χ.Υ.Τ.Υ.
Στην προτεραιότητα που θα έπρεπε να είχε δοθεί κατά τον σχεδιασμό, στις οδούς πρόσβασης στον Χ.Υ.Τ.Υ., ώστε το έργο με την ολοκλήρωσή του να μπορεί να είναι λειτουργικό και να συμβάλλει πραγματικά στην ορθολογική διαχείριση των απορριμμάτων μαζί με το εργοστάσιο επεξεργασίας, στάθηκε κατά τη χθεσινή του συνάντηση με την Διαχειριστική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος.
Κατά τη συνάντηση υπήρξε έντονος προβληματισμός με το γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει σχεδιασμός για τις οδούς πρόσβασης, σε μια χρονική συγκυρία που το έργο του Χ.Υ.Τ.Υ. είναι σε εξέλιξη και με δεδομένο ότι τώρα θα πρέπει να αναζητηθεί και να βρεθεί χρηματοδότηση σχετικά με την προσβασιμότητα στο χώρο.
Για την εύρεση χρηματοδότησης επισημάνθηκε ότι θα ξεκινήσει συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, της Διαχειριστικής Επιτροπής, του ΦΟΣΔΑ και του Δήμου.
Το κλιμάκιο της Διαχειριστικής Επιτροπής νωρίτερα είχε διενεργήσει αυτοψία στον υπό κατασκευή Χ.Υ.Τ.Υ. για να δει την πορεία των εργασιών και στη συνέχεια επισκέφθηκε τον κ. Χριστοδουλόπουλο, όπου είχαν συνεργασία για την πορεία του έργου και τα προβλήματα που έχουν ανακύψει.
Απαρτίζονταν από την προϊσταμένη της Διαχειριστικής Επιτροπής κ. Άλκηστη Σταθοπούλου, τον υπεύθυνο του έργου κ. Θανάση Πετρόπουλο και τους μηχανικούς κ.κ. Άρη Μαμασούλα και Νίκο Θεοφιλόπουλο. Σε αυτή συμμετείχε και ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας
Δήμαρχος Γ. Λιατσής: Ο φιλοζωισμός είναι έκφραση πολιτισμού και ανθρωπισμού
- Συνάντηση με το Προεδρείο Φιλοζωικού Συλλόγου Πύργου
Με το Προεδρείο του Φιλοζωικού Συλλόγου Πύργου, συναντήθηκε χθες στο γραφείο του, ο Δήμαρχος Πύργου κ. Γαβρίλης Λιατσής.
Η Πρόεδρος κα Γωγώ Μαστρογιαννοπούλου και ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Συλλόγου κ. Γ. Γουβιάς, έθεσαν στον κ. Δήμαρχο τα θέματα που αφορούν το καταφύγιο αδέσποτων σκυλιών στη Συντριάδα, το οποίο δεν εξυπηρετεί απόλυτα τις ανάγκες προστασίας, φύλαξης και συντήρησης των 200 και πλέον σκύλων. Ζήτησαν την συνδρομή του Δήμου στο έργο τους και την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος των αδέσποτων ζώων και γενικά την στήριξη του φιλοζωισμού στην πόλη.
Ο κ. Δήμαρχος αφού άκουσε με ενδιαφέρον τις αναφορές του Προεδρείου του Φιλοζωικού Συλλόγου, δήλωσε ότι ο Δήμος θα είναι αρωγός στο έργο του. Είναι έτοιμος να προχωρήσει στη μεταφορά του καταφυγίου από την σημερινή θέση στην Συντριάδα, σε άλλο εντός του Δήμου χώρου, που θα οργανωθεί πλήρως για να μπορεί να «φιλοξενεί» αξιοπρεπώς μεγάλο αριθμό ζώων. Σύντομα θα συνεργαστεί με τους Προέδρους των Δημοτικών Διαμερισμάτων για την από κοινού αντιμετώπιση του ζητήματος με θετικό τρόπο.
Ο κ. Δήμαρχος ζήτησε συγκεκριμένες προτάσεις οργάνωσης και λειτουργίας
Ευχαριστήριος θεία Λειτουργία διά τους επιτυχόντας φοιτητάς
Την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου το πρωΐ ο Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας κ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα τελέσει Ευχαριστήριο θεία Λειτουργία εις το ιστορικό Παρεκκλήσιο του αγίου Χαραλάμπους Πύργου υπέρ υγείας και φωτισμού πάντων των επιτυχόντων φοιτητών στα
Επιχειρηματικότητα και απασχόληση στο επίκεντρο συνάντησης του Απ. Κατσιφάρα με τον ειδικό γραμματέα του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας Κώστα Πανταζή
Συνάντηση με τον ειδικό γραμματέα του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ) Κώστα Πανταζή είχε σήμερα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας προκειμένου να συζητήσουν για ζητήματα επιχειρηματικότητας και απασχόλησης που αφορούν την περιοχή.
Στο επίκεντρο τέθηκε η ανασφάλιστη και αδήλωτη εργασία, η οποία πλέον κατακλύζει ολόκληρη τη χώρα και κυρίως η προσπάθεια που γίνεται από τους αρμόδιους φορείς και το Υπουργείο για την αναστροφή του κλίματος.
Επιπλέον, κατά τη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και τις ενέργειες που γίνονται από το Υπουργείο και το ΣΕΠΕ για την καταβολή των δεδουλευμένων, ένα πρόβλημα, το
Ο Πύργος πάλι χωρίς νερό!
Από το Σάββατο το μεσημέρι οι βρύσες του Πύργου έπαψαν να βγάζουν νερό.
Το νερό είχε αρχίσει από το πρωί σταδιακά να ελαττώνεται και στις 12 περίπου το μεσημέρι η ΔΕΥΑ έκοψε τελείως το νερό, προκειμένου τα συνεργεία της να αποκαταστήσουν τη ζημιά που είχε δημιουργηθεί στον κεντρικό αγωγό.
Το σπάσιμο του κεντρικού αγωγού εντοπίστηκε στην βοηθητική, παράπλευρη από την Ε.Ο. Πύργου Αρχ. Ολυμπίας κοντά στον κόμβο προς Λαμπέτι.
Σύμφωνα με τον Δ/ντή της ΔΕΥΑ Πύργου κ. Νίκο Καλαμπρέζο, στο σημείο εκείνο
"Αγρίεψε" ο Γαβρίλης!. Πρόστιμο 1.000 ευρώ για την κοπή καλλωπιστικού δένδρου στον Πύργο
Το εν ψυχρώ κόψιμο ενός καλλωπιστικού δένδρου στην Πλατεία Δικαστηρίων, προκάλεσε την οργή και άμεση παρέμβαση του Δημάρχου κ. Γαβρίλη Λιατσή, χθες το πρωί στον Πύργο.
Μόλις του καταγγέλθηκε από τον Υπεύθυνο Πρασίνου του Δήμου η κοπή του δένδρου, ο κ. Δήμαρχος πήγε επί τόπου και ζήτησε από τον επιχειρηματία – δράστη της κοπής, να του εξηγήσει τους λόγους της ενέργειάς του. Ο τελευταίος προέβαλε ως δικαιολογία την... ανάγκη εκτέλεσης εργασιών



































