Επιστολή προς του Υπουργούς Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής , Εσωτερικών, Οικονομικών, Τουρισμού, Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, απέστειλε σήμερα Τρίτη 7-10-14 ο Δήμαρχος Πύργου.
Στην επιστολή, η οποία κοινοποιήθηκε στους Βουλευτές του νομού, στον Γ.Γ. Αποκ. Διοίκ .Πελοπ. Δυτ. Ελλ. & Ιονίου, στον Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδας και στο Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας, αναλύθηκαν όλες οι παράμετροι του προβλήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων, τονίστηκε η επιδείνωσή του μετά και τις χθεσινές και σημερινές έντονες βροχοπτώσεις, και ζητήθηκε η έκτακτη χρηματοδότηση του Δήμου.
Κύριε/Κυρία Υπουργέ,
Την 1η Σεπτεμβρίου αναλάβαμε την διοίκηση του Δήμου Πύργου. Τα τελευταία δύο χρόνια ο Δήμος μας, εννέα φορές έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, από την έλλειψη νόμιμου χώρου διάθεσης απορριμμάτων.
Ως νέα Δημοτική Αρχή σε ένα μήνα καταφέραμε να βρούμε χώρο και να υποβάλουμε σχετική μελέτη στην αρμόδια υπηρεσία περιβάλλοντος της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας. Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και η οικονομική αδυναμία του Δήμου (τον τελευταίο χρόνο η διαχείριση των απορριμμάτων από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή εξασφαλιζόταν με προκαταβολές από τους ΚΑΠ του Δήμου) έχουν συσσωρεύσει στο Δήμο (Πύργος και 47 Τοπικές Κοινότητες) περί τους 1.000 τόνους αστικά απορρίμματα.
Η Υγειονομική Υπηρεσία με έγγραφό της είχε ενημερώσει αρμοδίως περί του τεράστιου κινδύνου για την δημόσια υγεία, οι χθεσινές και σημερινές έντονες βροχοπτώσεις επιδείνωσαν το πρόβλημα. Παρασύρθηκαν μεγάλοι όγκοι απορριμμάτων σε δρόμους και προαύλια σχολείων, έφραξαν φρεάτια απορροής όμβριων υδάτων, και σημειώθηκαν επικίνδυνα πλημμυρικά φαινόμενα.
Επειδή η αδειοδότηση του χώρου για τον οποίο έχει ήδη κατατεθεί μελέτη, όπως σας













































