Στα Άσπρα Σπίτια ντόπιοι και παραθεριστές λένε το "νερό νεράκι".
Ο Δήμος δαπανά τεράστια ποσά για... ποδήλατα περιπάτου και δεν διαθέτει λίγα ευρώ για το νερό του χωριού!
Ένα ολόκληρο χωριό είναι οργισμένο και αγανακτισμένο με την αδιαφορία που δείχνει η δημοτική αρχή της Αρχαίας Ολυμπίας στο μεγάλο πρόβλημα της έλειψης νερού που αντιμετωπίζουν κατακαλόκαιρα.
Όπως δηλώνει στην κάμερα του IliaPress ο πρόεδρος του χωριού, σχεδόν δύο χρόνια γνωρίζουν το πρόβλημα στο Δήμο και κάνει λόγο για αμέλεια, αδιαφορία, έλλειψη ενδιαφέροντος, και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Οι κάτοικοι στα Άσπρα Σπίτια του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, για πάνω από μία εβδομάδα, έτρεχαν με δοχεία και παγούρια στο ποτάμι και κουβαλούσαν νερό.
Όπως δηλώνουν, οι παραθεριστές υποχρεώθηκαν να φύγουν άρον - άρον και ζημιά που












































