Τα μέλη και οι φίλοι της Θεατρικής Ομάδας Πύργου την περασμένη Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου παρακολούθησαν στο Αρχαίο Ωδείο της Πάτρας τις «Τραχίνιες» του Σοφοκλή , παράσταση του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου και πρωταγωνιστές τους : Άννα Μάσχα , Αργύρη Ξάφη , Φιλαρέτη Κομνηνού , Θάνο Τοκάκη , Κώστα Μπερικόπουλο κ.α.

Η παράσταση ενθουσίασε τους θεατές με τη σύγχρονη σκηνοθετική οπτική της , που ανέδειξε τις αιχμές και την άποψη ενός κειμένου , που θέτει ζητήματα διαχρονικά και πανανθρώπινα για τη βία που ξυπνάει ο έρωτας , για την αγριότητα του πολέμου και την καταπίεση της γυναίκας.
Παράλληλα με τις ερμηνείες  των πρωταγωνιστών , ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στον χορό των 16 κοριτσιών , που ήταν καλοδουλεμένος και λειτούργησε ως μια φωνή και ψυχή με εξαιρετική κίνηση.
Στο χωρό της τραγωδίας συμμετείχε η Ηλεία ηθοποιός Νάνσυ Μπούκλη , η

 Αρχαίος μεταβυζαντινός ναός μεγάλης αρχαιολογικής αξίας, ήρθε στο φως πριν λίγες μέρες στο μνημείο του Ασκητή Γουμέρου, στο Γούμερο Ηλείας.
Ο εφημέριος του χωριού και οι επίτροποι που ασχολούνταν με τον καθαρισμό του χώρου, σκάβοντας ανακάλυψαν έναν τοίχο, καλά κρυμμένο τόσα χρόνια, από τα αγριόχορτα.
Παραμερίζοντας αγριόχορτα και πέτρες, αντίκρισαν τα ερείπια ενός αρχαίου μεταβυζαντινού ναού, που ήταν καλά κρυμμένος αιώνες πριν.
Αμέσως ειδοποιήθηκε ο Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός , ο οποίος

 Η λίστα με τα ονόματα των καθηγητών που μετατάσσονται, γνωστοποιήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, οι καθηγητές που μετατάσσονται οι παρακάτω:

 
 
 Με τον προ μερών καθαρισμό του σπηλαίου του Ασκητή Γουμέρου για την πανήγυρη της 31ης Αυγούστου, απεκαλύφθη τμήμα του Παλαιού Βυζαντινού Ναού που εκεί υπήρχε και είχε καταπλακωθεί οπό τα χώματα.
           Ενημερώθη σχετικά οπό τον εφημέριο π. Γεώργιο Αθανασόπουλο ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός και

ΠΡΟΚΗΡΥΞΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ

Ἀνακοινώνεται στούς ἐνδιαφερομένους ὅτι ἐκτίθεται σέ Μειοδοτική Δημοπρασία ἡ ἐκτέλεσις ἔργου: «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΠΙΡΜΠΙΛΕΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ» τοῦ Ἑκκλησιαστικοῦ Ἱδρύματος «Η ΝΕΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ» Λαστεῒκων τοῦ δήμου Πύργου.
Οἱ ἐνδιαφερόμενοι δύνανται νά παραλάβουν Ὅρους Διακηρύξεως, κ.λ.π. ἀπό τά

 Αρωγός και συμμέτοχος θα είναι ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης στην 1η Πανελλήνια πεζοπορία η οποία θα ξεκινήσει από την Κυλλήνη και θα διαχυθεί στην «Ιερά Οδό» που συνδέει την Ήλιδα με την Ολυμπία.

Η πεζοπορία θα... ακολουθήσει τα χνάρια των αθλητών οι οποίοι κατά την Αρχαιότητα μετέβαιναν απ΄ την Αρχαία Ήλιδα στην Ολυμπία στα πλαίσια του κορυφαίου γεγονότος των Ολυμπιακών Αγώνων.

Η αναβίωση της διαδρομής θα ξεκινήσει στις 25 και θα ολοκληρωθεί την 29η Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα κατά την οποία θα γίνει η Αφή της Φλόγας για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σότσι της Ρωσίας.

«Η γιορτή των πεζοπόρων, οι οποίοι θα βαδίσουν στα μονοπάτια των αθλητών της Αρχαιότητας, θα ξεκινήσει απ' το λιμάνι της Κυλλήνης και στο σημείο που οι αθλητές μετέβαιναν δια της θαλάσσης στην ηπειρωτική χώρα για να λάβουν μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες», ανέφερε

 Απ' τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου και μέχρι τις 9 του μηνός θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις για την εγγραφή νηπίων στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, ενόψει της νέας εκπαιδευτικής

 Με συνοπτικές διαδικασίες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, συνεχίζουν την ανηλεή επίθεσή τους στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, το οποίο βρίσκεται υπό κατάρρευση.

Το success story της μνημονιακής συγκυβέρνησης στον τομέα της υγείας, όπως το υλοποιεί με ιδιαίτερη σπουδή ο κ. Γεωργιάδης, αποδεικνύεται άκρως ανθυγιεινό για τους πολίτες. Περιλαμβάνει εκκενώσεις - κλείσιμο νοσοκομείων, μείωση των διαθέσιμων δημόσιων κρεβατιών, μεγέθυνση της λίστας για εξετάσεις - χειρουργεία, αύξηση των πολύωρων αναμονών στα επείγοντα περιστατικά, περισσότερα ράντζα για νοσηλεία, νέα χαράτσια για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό χιλιάδων υγειονομικών που μπαίνουν σε καθεστώς διαθεσιμότητας - απόλυσης.
Στο νοσοκομείο ΠΥΡΓΟΥ επιχειρείται αποψίλωση του προσωπικού και ήδη δύο σημαντικά τμήματα αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και οδηγούνται στη διακοπή λειτουργίας. Και γίνεται λόγος για νευραλγικά τμήματα, όπως το Ακτινολογικό και η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας που αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούν να διακόψουν τη λειτουργία τους με ολέθριες συνέπειες για τους πολίτες της Ηλείας.
Μπροστά σε αυτή την αντικοινωνική

Για συνέχιση της λειτουργίας του ΤΑΠ Πύργου με το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του
 Προς
Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας
Υπουργό Οικονομικών
Οι Ηλείοι πολίτες, εκτός των γενικών προβλημάτων που τους ταλανίζουν όπως όλους τους Έλληνες πολίτες και των ειδικών και έχουν σχέση με την διακοπή των εργασιών της Ολύμπιας Οδού και άλλων μεγάλων έργων υποδομής, παρακολουθεί και ένα θέατρο παραλόγου όσον αφορά τη λειτουργία μιας σημαντικής υπηρεσίας για τον Νομό Ηλείας, Τομέα Αποκατάστασης Πυροπλήκτων Πύργου που οι 33 υπάλληλοι του περιλαμβάνονται στο πρώτο κύμα της διαθεσιμότητας– κινητικότητας
Με την διαφαινομένη πρόθεση για κατάργηση των αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων, Πλημμυροπαθών και Πυρόπληκτων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, μεταξυ αυτων και αυτής που έχει έδρα τον Πύργο, τον πλέον κτυπημένο από φυσικές καταστροφές νομό της Ελλάδας και που είναι το ΤΑΠ Πύργου και που έχει σχέση με αποκατάσταση των πληγέντων Ηλείων , από τις πυρκαγιές του 2007 του σεισμού του 2008, των πλημμυρών του 2012 αλλά και εκκρεμών υποθέσεων ( υποθήκες )από τους σεισμούς του 1993, του 1997 και του 2002 .
Μια κίνηση που στερείται λογικής θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την επιλογή της κατάργησης της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων, μια υπηρεσία με αντικείμενο όχι μόνο την καταγραφή και την αποκατάσταση ζημιών σε περίπτωση ενός σεισμού, αλλά και την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων μπορούν να προκληθούν από κατολισθήσεις, πλημμύρες και άλλα φυσικά φαινόμενα.
Οι υπηρεσίες αυτές είναι εξαιρετικά σημαντικές για την περιοχή μας καθώς απ

Η προχειρότητα και η ανευθυνότητα σε όλο τους το μεγαλείο!
 Χθες, που πραγματοποιούσαμε το ρεπορτάζ στα Άσπρα Σπίτια, είχε καταφθάσει πριν λίγο και ο υπεύθυνος (;) υδραυλικός της ΔΕΥΑ Αρχ. Ολυμπίας, με σκοπό να συνδέσει το παλιό μοτέρ που είχε "αραχνιάσει" επί σχεδόν δύο χρόνια στις αποθήκες της ΔΕΥΑ Αρχ. Ολυμπίας.
Ο εν λόγω υδραυλικός ενοχλήθηκε σφόδρα μόλις αντιλήφτηκε δημοσιογράφο και κάμερα, δεν έκρυψε τη δυσφορία του και, άκουσον - άκουσον, απαίτησε να φύγουμε γιατί τον... καθυστερούσαμε από την υπηρεσία του!!!
Ουέ υμίν υποκριτές γραμματείς, φαρισαίοι και... υδραυλικοί. Που διυλίζετε τον κώνωπα και καταπίνετε την κάμηλο!
Σας καθυστέρησε η πεντάλεπτη παρουσία της κάμερας! Και η δική σας ΠΟΛΥΜΗΝΗ καθυστέρηση, που άφησε για μια βδομάδα ένα ολόκληρο χωριό χωρίς νερό, τι είναι;
Η πεντάλεπτη παρουσία δημοσιογράφου και κάμερας, σας

Περισσότερα Άρθρα...

nissan-tsioris-qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα