Και συνέντευξη για το ίδιο θέμα
"Η προγραμματισμένη σύσκεψη για την Ολύμπια Οδό την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013, αναβάλλεται λόγω της δέσμευσης του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για συνάντηση με τους Φορείς της Ηλείας, την Τρίτη ή την Τετάρτη, 26 ή 27 Νοεμβρίου 2013 για το θέμα αυτό.
Επίσης, ο Υπουργός θα μας ενημερώσει για τις προτάσεις του Υπουργείου που προέκυψαν από τις τελευταίες εξελίξεις.
Η εξαγγελθείσα σύσκεψη θα γίνει με νέα πρόσκληση, στην οποία θα τεθούν και θα αξιολογηθούν οι προτάσεις του Υπουργείου.
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΙΑΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΦΥΡΑΣ"
Συνέντευξη Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Χαρ. Καφύρα για την Ολύμπια Οδό
"Είναι γνωστό σε όλους μας ότι έχει αναγγελθεί για αύριο η σύγκληση σύσκεψης για την Ολύμπια Οδό, μετά την εξαίρεση της χρηματοδότησης κατασκευής του τμήματος της Ολύμπιας Οδού «Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα» από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) και ως εκ τούτου της οριστικής αναβολής συνέχισης των έργων και της παραπομπής της












































