Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Μετά το έγγραφο της Δ.Ο.Ε. (αρ. πρωτ. 372/24-02-2023) σύμφωνα με το οποίο καλείται η βάση του κλάδου σε νέες Γενικές Συνελεύσεις, προκειμένου να κατατεθεί το επίσημο Πρακτικό της στην Ολομέλεια Προέδρων που έχει προσδιοριστεί για τη Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 και να ληφθούν αποφάσεις για τη συνέχιση του αγώνα αναφορικά με την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και για άλλα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας σας καλεί σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με το καταστατικό του, ως ακολούθως:
1η Πρόσκληση (απαρτία ½ των μελών):