Σε κάθε κρίση, σε κάθε ιδεολογική, πολιτική ή απλά προεκλογική διαμάχη, μπορούμε αμέσως μετά τις πρώτες δηλώσεις να προβλέψουμε την τακτική και την ρητορική της αντιπαράθεσης μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ.
Για την Νέα Δημοκρατία δεν φταίει ποτέ κανείς από την κυβέρνηση ή την πολιτεία και τελικώς αν φταίει κάτι, είναι η γνωστή κακοδαιμονία που παρέλαβε από την 4ετία ’15-’19’
Όταν ούτε αυτό είναι πιστευτό, τότε κάθε κριτική, ή πρόταση θεωρείται κακόβουλη, αφού αποδυναμώνει την διεθνή εικόνα της χώρας, αυξάνει τους εθνικούς κινδύνους, δίνει όπλα σε αυτούς που επιβουλεύονται την Ελλάδα ή υπονομεύουν την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.