Οι παίκτες του Πανηλειακού επέστρεψαν στις προπονήσεις, βλέποντας πλέον την συνέχεια του πρωταθλήματος και ο τεχνικός της ομάδας Πέτρος Δημητρίου, κάνοντας έναν απολογισμό, δείχνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την παρουσία της ομάδας. Χαρακτηριστικά ο έλληνας τεχνικός αναφερόμενος στα μέχρι τώρα πέντε παιχνίδια πρωταθλήματος που έδωσε η ομάδα επεσήμανε : «Κρατάμε τα θετικά στοιχεία από τη μεγάλη προσπάθεια των παικτών, σε ένα δύσκολο ματς, όπως ήταν αυτό με τα Χανιά. Είχαμε τα γνωστά, σημαντικά προβλήματα απουσιών, ενώ βρεθήκαμε πολύ νωρίς πίσω στο σκορ, αλλά παίξαμε πολύ καλό ποδόσφαιρο και δώσαμε μάχη για την ανατροπή.
Προσωπικά έμεινα ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών, έδειξαν χαρακτήρα και πάλεψαν μέχρι το τέλος. Είμαι σαφώς ευχαριστημένος από τη βαθμολογική συγκομιδή σε αυτά τα πέντε πρώτα ματς. Συνεχίζουμε τη δουλειά και βλέπουμε μπροστά.»
Ήδη η προετοιμασία επικεντρώνεται στον επόμενο αγώνα με τον Φωκικό στην Άμφισσα με τα προβλήματα να είναι και πάλι πάρα πολλά. Οι τραυματισμοί των Κωνσταντινίδη, Καραπέτσα, Σταματή και Θωμόπουλου απασχολούν τον Δημητρίου,










































