Ο Γρηγόρης Νιώρας με τον Κώστα Κακκαλή στο δεξί μπάκετ του Subaru Impreza STi WRX N12, ήταν οι νικητές του 35ου Ολυμπιακού Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 3-4 Μαΐου στο δήμο Αρχαίας Ολυμπίας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (3ος γύρος). Αν και ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος και η πρωινή βροχή έκανε γλιστερές τις διαδρομές στο πρώτο πέρασμα, οι θεατές έδωσαν δυναμικό παρόν στο δρυοδάσος της Φολόης. Αρκετούς θεατές είχε τόσο η τελετή εκκίνησης το βράδυ του Σαββάτου, όσο και ο τερματισμός και η εκδήλωση για τις απονομές το μεσημέρι της Κυριακής.
Οι πρωταθλητές Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX), εγκατέλειψαν νωρίς τον αγώνα από μηχανική βλάβη που αντιμετώπισαν στα πρώτα χιλιόμετρα της πρώτης ειδικής διαδρομής από τις πέντε του αγώνα. Η Λάλας Ι, δυσκόλεψε αρκετά λόγω της πρωινής βροχής τα πληρώματα, που γλιστρούσαν αρκετά στη λάσπη. Όμως η συνέχεια ήταν καλύτερη στις επόμενες ειδικές, κάνοντας την πλειοψηφία των οδηγών να δηλώσουν στον τερματισμό αρκετά ικανοποιημένοι από τον αγώνα συνολικά, παρά τα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματα αντιμετώπισαν κάποιοι συνδυασμοί.
Πίσω από τους Νιώρα – Κακαλή, στην δεύτερη θέση κατετάγησαν











































