Συνέλαβε τρεις δράστες στον Πύργο για μεγάλη κλοπή σε ελαιοτριβείο στο Σαμικό
Συνελήφθησαν, χθες (2-6-2016) το βράδυ και σήμερα (3-6-2016) το πρωί, στον Πύργο και στην Ανδραβίδα Ηλείας, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πύργου, δύο ημεδαποί άνδρες, ηλικίας 60 και 18 ετών και ένας 37χρονος υπήκοος Πακιστάν, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κλοπής κατά συναυτουργία, της αποδοχής και διάθεσης προϊόντων εγκλήματος, καθώς και της απασχόλησης μη νόμιμου αλλοδαπού στη Χώρα.
Για την ίδια υπόθεση, οι κατηγορίες της κλοπής κατά συναυτουργία, της αποδοχής και διάθεσης προϊόντων εγκλήματος και της παρακώλυσης συγκοινωνιών βαρύνουν και ένα 34χρονο ημεδαπό τα πλήρη στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητείται, ενώ έχει συλληφθεί και ένας 30χρονος υπήκοος Πακιστάν για παράνομη είσοδο και παραμονή στη Χώρα.
Ειδικότερα, χθες το απόγευμα, ο 34χρονος ενεργώντας από κοινού με τον 18χρονο, μετέβησαν με αυτοκίνητο, σε ελαιοτριβείο στο Σαμικό Ηλείας, όπου αφαίρεσαν διάφορα μεταλλικά εξαρτήματα, ένα χορτοκοπτικό και ένα δοχείο με πενήντα κιλά ελαιόλαδο, συνολικής αξίας (15.000) ευρώ, τα οποία φόρτωσαν στο όχημα τους και διέφυγαν.
Για τη διερεύνηση της υπόθεσης, οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πύργου στο πλαίσιο συντονισμένων αναζητήσεων, εντόπισαν χθες το βράδυ τους δύο δράστες, στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Πύργου, να κινούνται με το προαναφερόμενο αυτοκίνητο.













































