Με επίκεντρο την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και την προώθηση της συμπερίληψης, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026, στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο, η εναρκτήρια ημέρα της ιδιαίτερα σημαντικής διημερίδας για την εκπαιδευτική κοινότητα της Ηλείας. 
Η εκδήλωση ανέδειξε τη δύναμη της παιδείας στη διαμόρφωση υγιών συνειδήσεων, θέτοντας στο μικροσκόπιο ζητήματα παραβατικότητας ανηλίκων και καλλιέργειας μιας κουλτούρας αμοιβαίου σεβασμού.

Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Βουλευτού Ηλείας της Ν.Δ, Δρ. Διονυσίας-Θεοδώρου Αυγερινοπούλου, με τον Υπουργό Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο πλαίσιο της διαρκούς επικοινωνίας και της συστηματικής συνεργασίαςτους για την ίδρυση εξειδικευμένων δομών υγείας για την ογκολογική περίθαλψη στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλεία. Στη συνάντηση, συμμετείχαν ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, κ. Σπύρος Πολίτης, και ο Ογκολόγος-Παθολόγος, κ. Θοδωρής Κουρέλης, και κατά την διάρκειά της κατατέθηκε μια τεκμηριωμένη αναπτυξιακή πρόταση.
Η Βουλευτής αναφέρθηκε στην ανάγκη δημιουργίας ογκολογικών δομών στον Νομό, μια πρωτοβουλία την οποία στηρίζει σταθερά και μεθοδικά τα τελευταία χρόνια, με σειρά παρεμβάσεων προς την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, αλλά και τη δημιουργία Μονάδας Ανακουφιστικής Φροντίδας για καρκινοπαθείς. Ο κ. Γεωργιάδης, όντας ήδη ενήμερος για τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του νομού,άκουσε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πρότασηη οποία έρχεται να συγκεκριμενοποιήσει τις κατευθύνσεις που είχαν συζητηθεί σε προγενέστερο χρόνο.

Αναβαθμίζονται 3ο Γενικό Λύκειο Πύργου και Δημοτικό Σχολείο Βαρβάσαινας

Δύο ακόμη σχολεία του Δήμου Πύργου πρόκειται να αναβαθμιστούν στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», με αναγκαία έργα που θα βελτιώσουν ουσιαστικά τις συνθήκες εκπαίδευσης εκατοντάδων μαθητών.

 Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Π.Δ.Ε. Βασίλη Γιαννόπουλου με τον Δήμαρχο Πύργου Στάθη Καννή

Εξετάζεται η δυνατότητα δημιουργίας κυκλικού κόμβου τριπλής κατεύθυνσης επί της οδού Πατρών στο ύψος του Σωσίπολις

Στην δημιουργία αστικού πάρκου στην περιοχή της πόλης του Πύργου, προσανατολίζεται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ενώ την Τρίτη το πρωί πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Λάτσειου Δημοτικού Μεγάρου Πύργου, συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Βασίλη Γιαννόπουλου με τον Δήμαρχο Πύργου Στάθη Καννή. Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μεσσαλά, των Αντιδημάρχων Νώντα Κυριαζή, Βασίλη Παναγόπουλου, Νίκου Θεοδώρου και Βασίλη Φάμελου καθώς και στελεχών των Τεχνικών Υπηρεσιών τη ΠΔΕ αλλά και του Δήμου Πύργου, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της μελέτης κατασκευής και διαμόρφωσης του Αστικού Πάρκου (πίσω από το ΚΕΦΙΑΠ) στον Πύργο, σε μία έκταση περίπου 9 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας της πρώην Νομαρχίας Ηλείας.

Η είδηση έφτασε σαν ψίθυρος που γρήγορα έγινε βάρος ασήκωτο για την τοπική κοινωνία: ένας άνδρας γύρω στα 50 έχασε τη ζωή του σε αγροτική έκταση στο Βρανά, ανάμεσα στο Βαρθολομιό και το Λυγιά, την ώρα που έκανε αυτό που έκανε καθημερινά, τη δουλειά του.

1.    Την Πέμπτη  14/05/2026 και από ώρα 08:00 έως 14:30 στον Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης, στην Μέλισσα και συγκεκριμένα στο χωριό Αετοράχη, οικισμούς Δάφνη, Βάλακα, Μπόρσι και τα αρδευτικά αυτών.

2.    Την Παρασκευή  15/05/2026 και από ώρα 08:00 έως 14:30 στον Δήμο Πύργου, στα χωριά Στρέφι, Σμίλα, Ηράκλεια, Παλαιοβαρβάσαινα, Λατζόϊ, οικισμοί Αγίου Γεωργίου Λατζοίου, Αλμυρίκι Γραμματικού, Φ/Β και αρδευτικά γύρω αυτών.

Το Επιμελητήριο Ηλείας, παρεμβαίνοντας ουσιαστικά στα ζητήματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο του Νομού, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για την κάλυψη μιας από τις σημαντικότερες ανάγκες των μελών του: την εύρεση εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού. Θέτοντας ως προτεραιότητα τη διασύνδεση της πραγματικής οικονομίας με τη νέα γενιά, το Επιμελητήριο αξιοποιεί την ψηφιακή πλατφόρμα του Περιφερειακού Παρατηρητηρίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μετατρέποντάς την σε ένα άμεσο εργαλείο στα χέρια του κάθε Ηλείου επιχειρηματία.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του αγροτικού και παραγωγικού κόσμου αναμένεται να βρεθεί το Συνέδριο «ΕΠΙ ΓΗΣ VI», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαΐου, στον συνεδριακό χώρο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, στον Πύργο. πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα φόρουμ διαλόγου για το μέλλον του πρωτογενούς τομέα και της αγροδιατροφικής ανάπτυξης στη χώρα, που τα τελευταία χρόνια έχει καθιερωθεί ως θεσμός με ουσιαστικές παρεμβάσεις και υψηλού επιπέδου συμμετοχές.

Η Ν.Μ. Αμαλιάδας υποδέχεται το ΦΟΥΦΕΙΟ Ειδ. Δημ. Σχολείο Αμαλιάδας
Πραγματοποιήθηκε, για δεύτερη φορά, επίσκεψη μαθητών και δασκάλων του Φούφειου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας στη Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας στο πλαίσιο  ης δράσης «Γνωρίζω τις μονάδες υγείας της περιοχής μου» στα πλαίσια του προγράμματος «Πλειάδες».

Πέντε ακόμη σχολεία της Ηλείας, εντάσσονται στο Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου». Συνολικά 13 σχολεία από πέρυσι.
Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την εκπαιδευτική κοινότητα της Ηλείας, σηματοδοτεί η υπογραφή της σύμβασης δωρεάς για τη δεύτερη φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μεταξύ των συναρμοδίων Υπουργών.

Ο Δήμος Πύργου και η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας & Υγείας ανακοινώνουν την έναρξη της περιόδου υποβολής αιτήσεων για την εγγραφή παιδιών στο Τμήμα Βρεφονηπιακών Σταθμών για το σχολικό έτος 2026-2027.

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους από τη Δευτέρα 11-05-2026 έως και την Παρασκευή 29-05-2026. Η υποβολή γίνεται κατά τις ώρες 08:30 έως 13:30 στους κατά τόπους Παιδικούς Σταθμούς, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, ή μέσω ταχυδρομικής αποστολής.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan-tsioris-qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα