Επικοινωνία με Κυβερνητικούς παράγοντες και ειδικότερα, με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, αρμόδιο για τα ζητήματα καταστροφών Κώστα Κατσαφάδο, είχε ο τέως Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Βουλευτής Ηλείας Ανδρέας Νικολακόπουλος, προκειμένου να επισημάνει την κατάσταση που επικρατεί στο Νομό μετά και το τελευταίο κύμα κακοκαιρίας, αλλά και να ζητήσει τη συνδρομή της Πολιτείας ώστε να επιλυθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται τα σοβαρά  προβλήματα που προέκυψαν

Ο Πύργος «ντύθηκε γιορτινά», την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου, τιμώντας με μεγαλοπρέπεια αλλά και με τη δέουσα ιεροπρέπεια τον πολιούχο του, Άγιο Χαράλαμπο. 
Από νωρίς το πρωί, πλήθος πιστών κατέκλυσε τον ιερό ναό Αγίας Κυριακής, συμμετέχοντας στις θρησκευτικές εκδηλώσεις, με πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία στην οποία συμμετείχαν οι Σεβασμιότατοι Μητροπολίτες Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος, Μαντινείας και Κυνουρίας κ.κ. Επιφάνιος, Ηλείας κ.κ. Αθανάσιος καθώς και οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι Ιππώνος κ.κ. Στέφανος και Αχελώου κ.κ. Νήφων. 

Σε συνέχεια της εναρκτήριας ημερίδας που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στην Πάτρα, ο “Μηχανισμός Διακυβέρνησης RIS3” Δυτικής Ελλάδας παρουσιάστηκε στις Περιφερειακές Ενότητες Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας, με στόχο την ανάδειξη της περιφερειακής διάστασης του έργου. Ειδικότερα, η δεύτερη ημερίδα του Μηχανισμού διεξήχθη στο Μεσολόγγι τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2-26 και η επόμενη στον Πύργο, την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026.

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων της επιχειρηματικής κοινότητας, της αυτοδιοίκησης, της πολιτικής ζωής και των παραγωγικών φορέων πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του Επιμελητηρίου Ηλείας, η οποία φέτος συνδυάστηκε με την απονομή των πρώτων Επιχειρηματικών Βραβείων του Επιμελητηρίου, εγκαινιάζοντας έναν νέο θεσμό αναγνώρισης και στήριξης της τοπικής επιχειρηματικότητας.

1.    ΤηνΔευτέρα 09/02/2026  και από ώρα 08:00 έως 14:00 στον Δήμο Ανδρίτσαινας Κρεστένων, στο χωριό Φρίξα και τα αρδευτικά γύρω αυτών.

2.    Την Δευτέρα 09/02/2026  και από ώρα 08:00 έως 14:00 στον Δήμο Ανδρίτσαινας Κρεστένων, στην Καλλιθέα και συγκεκριμένα στην περιοχή γύρω από το ελαιοτριβείο Σωτηρόπουλου – Ματαράγκα.

Οι Ενεργειακές Κοινότητες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας αποκτούν πλέον την θεσμική και νομοθετική βάση που επιτρέπει να ξεκινήσει η μεγάλη προσπάθεια υλοποίησης του συνεργατικού φωτοβολταϊκού πάρκου στο κτήμα Polder, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2026, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, κατά την επίσκεψή του στην έδρα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα, όπου συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριο Φαρμάκη.

Λόγω μεγάλης καθίζησης του οδοστρώματος, που έχει σημειωθεί στο 75ο χλμ της Πατρών Τριπόλεως, πριν τη Λαμπεία ,εξαιτίας των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών, κρίθηκε απαραίτητη η ολική διακοπή της κυκλοφορίας, καθώς το φαινόμενο παραμένει σε εξέλιξη, γεγονός που αποτρέπει κάθε άμεση παρέμβαση.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υδροδότησης των Δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών στον κεντρικό αγωγό του Ερυμάνθου. Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου, το διυλιστήριο ξεκίνησε ήδη την παροχέτευση νερού στο δίκτυο.
Η αποκατάσταση και η επαναφορά της υδροδότησης θα γίνει σταδιακά. Στόχος είναι μέχρι τα μεσάνυχτα να έχει ομαλοποιηθεί πλήρως η παροχή στο σύνολο των καταναλωτών.

Σε μια ατμόσφαιρα φορτισμένη από συγκίνηση και υψηλό συμβολισμό, πραγματοποιήθηκε στην Κοινότητα Βουλιαγμένης Πηνείας η τελετή ονοματοδοσίας του υπαίθριου χώρου άθλησης, σε «Γυμναστήριο Κωνσταντίνα – Ελένη Δημητροπούλου», αποτελώντας ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του 14χρονου κοριτσιού, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή τον Φεβρουάριο του 2023.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τέλεση τρισάγιου στη μνήμη της αδικοχαμένης μαθήτριας, ενώ ακολούθησαν τα αποκαλυπτήρια της τιμητικής επιγραφής. Η πρωτοβουλία αυτή, μετουσίωσε τη συλλογική ανάγκη της τοπικής κοινωνίας να κρατήσει ζωντανή τη μνήμη ενός δικού της παιδιού, συνδέοντάς την με τη ζωντάνια και την ελπίδα που πρεσβεύει ο αθλητισμός.

Ο Δήμος Πύργου, σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία, προχώρησε στη λήψη άμεσων μέτρων για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα υδροδότησης, εξαιτίας σοβαρής βλάβης στον κεντρικό αγωγό του Ερυμάνθου μετά την πρόσφατη κατολίσθηση.
Με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των βασικών αναγκών των δημοτών μας, ο Δήμος προβαίνει στη δωρεάν διανομή εμφιαλωμένου νερού στις κοινότητες που πλήττονται από τη διακοπή.

Λόγω της υψηλής στάθμης των υδάτων από τις συνεχιζόμενες βροχοπτώσεις του τελευταίου διαστήματος, ενημερώνουμε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας θα προχωρήσουν μετά τις 15:00, της Παρασκευής 6ης Φεβρουαρίου 2026, στο άνοιγμα των θυροφραγμάτων της λίμνης Πηνειού, με στόχο την ελεγχόμενη διοχέτευση νερού για την αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων και την εκτόνωση του φράγματος. 

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα