Η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από έγκληση, που υπέβαλε στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ο Διευθυντής του Σχολείου, στο οποίο φοιτούσαν οι ανήλικες
Σχηματίστηκε δικογραφία τακτικής διαδικασίας σε βάρος 15χρονης ανήλικης για πρόκληση βλάβης με συνεχή σκληρή συμπεριφορά
Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας, εξιχνιάστηκε υπόθεση κυβερνοεκφοβισμού «Cyberbullying» σε βάρος δύο ανήλικων κοριτσιών και σχηματίσθηκε δικογραφία τακτικής διαδικασίας σε βάρος 15χρονης ανήλικης, για πρόκληση βλάβης με συνεχή σκληρή συμπεριφορά.
Ειδικότερα, η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από έγκληση για κυβερνοεκφοβισμό «Cyberbullying», που υποβλήθηκε στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, από τη Διεύθυνση Σχολείου, κατά αγνώστων δραστών.
Σύμφωνα με την καταγγελία, άγνωστος δράστης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, απέστελλε κατ' επανάληψη πλήθος μηνυμάτων με περιεχόμενο διαδικτυακού εκφοβισμού (bullying), μέσω διαδικτυακής εφαρμογής σε ανήλικες μαθήτριες του Σχολείου.
Τα ανωτέρω καταγγελλόμενα τέθηκαν υπ' όψη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών και για τη πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης παραγγέλθηκε η διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης, διενεργήθηκε ενδελεχής και εμπεριστατωμένη αστυνομική













































