Συμμετοχή στο 3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Γεύσεων
Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με δικό της περίπτερο στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης - 3ο Φεστιβάλ παραδοσιακών γεύσεων «Η Ελλάδα στο πιάτο μας».
Η Έκθεση αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική συνάντηση για την ανάδειξη των αγροτικών προϊόντων. Το περίπτερο 7 της ΔΕΘ ήταν πρώτο σε επισκεψιμότητα στην διοργάνωση και αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη των ποιοτικών αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας μας στο εγχώριο και διεθνές καταναλωτικό κοινό.
Παράλληλα, συνδέθηκαν τα εμβληματικά προϊόντα με τον γαστρονομικό τουριστικό προορισμό, γεγονός απαραίτητο για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής της Δυτικής Ελλάδας.
Χιλιάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εξαιρετικά προϊόντα από την Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα και Ηλεία και να ενημερωθούν για τις δράσεις της Περιφέρειας για την προώθηση και την προβολή προϊόντων του Αγροδιατροφικού Τομέα.












































