Το δρόμο της απόλυτης ισότητας και του απόλυτου αυτοπροσδιορισμού ανοίγει στην ισπανική κοινωνία νομοσχέδιο του Υπουργείου Ισότητας.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, του οποίου την επιμέλεια έχει η αρμόδια Υπουργός Ιρένε Μοντέρο, ο κάθε άνθρωπος από 14 ετών και άνω θα έχει το διικαίωμα να επιλέγει το φύλο που θέλει να ανήκει χωρίς ιατρική διάγνωση και χωρίς την υποχρεωτικότητα της ορμονικής θεραπείας.
«Αναγνωρίζουμε κατά τον τρόπο αυτό το δικαίωμα στον ελεύθερο προσδιορισμό της ταυτότητας φύλου, δεσμευόμαστε για την αποπαθολογικοποίηση, δηλαδή τα τρανς άτομα δεν θα θεωρούνται πλέον ασθενείς στη χώρα μας», εξήγησε η Μοντέρο, που είναι μέλος των Podemos και είχε ταχθεί υπέρ του αυτοπροσδιορισμού της ταυτότητας φύλου.



































