Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο, την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ήλιδας για την έμπρακτη στήριξή τους προς τη Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας.

Η απόφασή τους διασφαλίζει τη στελέχωση της μονάδας μας, θωρακίζει τη λειτουργία της και αναβαθμίζει το επίπεδο της δημόσιας υγείας προς όφελος όλων των πολιτών της περιοχής μας.

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 24 Ιουνίου, παρευρέθηκαν ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, κ. Σπύρος Πολίτης, καθώς και η Αναπληρώτρια Διοικήτρια της Νοσηλευτικής Μονάδας Αμαλιάδας, κα Μαρία Πετροπούλου, προτείνοντας τη θέσπιση τοπικών οικονομικών κινήτρων, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ένα διαχρονικά οξύ πρόβλημα προσέλκυσης ιατρικού προσωπικού.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην τελευταία προκήρυξη για την κάλυψη τριών (3) θέσεων ιατρών των ειδικοτήτων:

Αναισθησιολόγου
Καρδιολόγου
Χειρουργού

Οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι απολύτως απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της Νοσηλευτικής Μονάδας.

Ο Δήμαρχος Ήλιδας, κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, εισηγήθηκε την παροχή οικονομικών κινήτρων σε πέντε (5) νεοδιοριζόμενους ιατρούς, εκ των οποίων:

τρεις (3) αφορούν την τρέχουσα προκήρυξη και
δύο (2) μελλοντική προκήρυξη,

με τη ρητή προϋπόθεση ότι οι συγκεκριμένοι ιατροί θα παρέχουν αποκλειστικά τις υπηρεσίες τους στη Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας και δεν θα μετακινηθούν σε άλλη μονάδα.

Το οικονομικό κίνητρο ανέρχεται σε 500 ευρώ μηνιαίως για κάθε ιατρό, με συνολικό προϋπολογισμό 30.000 ευρώ.

Η γενναία αυτή απόφαση της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί υπόδειγμα συνεργασίας και κοινωνικής ευθύνης. Είμαστε βέβαιοι ότι η κοινή αυτή προσπάθεια θα αποδώσει καρπούς, προσφέροντας στους συμπολίτες μας το επίπεδο υγειονομικής περίθαλψης που τους αξίζει.

Συνεχίζουμε μαζί, με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού συνόλου.

Ο Διοικητής του Γ.Ν. Ηλείας
Σπύρος Πολίτης

Η Αναπληρώτρια Διοικήτρια της Ν.Μ. Αμαλιάδας
Μαρία Πετροπούλου

nissan_tsioris_qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα