Η ομιλία του Χρήστου Γιάνναρου, μέλος της ΤΕ Ηλείας του ΚΚΕ
Φίλες και Φίλοι, Σ/σες και σ/φοι
Τιμάμε σήμερα τους 21 εκτελεσθέντες από τους Γερμανούς Ναζιστές τον Ιούλιο του 1944 στα Φονικά ταυτόχρονα όμως τιμάμε και όλους όσους έδωσαν τη ζωή τους, βασανίστηκαν, τραυματίστηκαν, έμειναν
Νερό από τον Ερύμανθο στα πρώτα νοικοκυριά του Πύργου
Νερό από τον Ερύμανθο άρχισε να τρέχει από τις βρύσες των πρώτων νοικοκυριών της πόλης του Πύργου. Και όπως δήλωσε στο IliaPress ο αντιδήμαρχος Πύργου και πρ. του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Ύδρευσης Γιάννης Αργυρόπουλος, σύντομα θα
Αναδείχθηκε ανάδοχος για την ολοκλήρωση σύνδεσης της Κυλλήνης με την Εθνική Οδό
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα σε μια σειρά ενεργειών για την ολοκλήρωση ενός οδικού άξονα που θα συνδέει το λιμάνι της Κυλλήνης με την Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου, έγινε με την ανάδειξη αναδόχου από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Πρόκειται για το έργο «Συμπληρωματικές εργασίες για τη βελτίωση οδού Κυλλήνη – Εθνική Οδού Πύργου – Πατρών», προϋπολογισμού 1.800.000,00 ευρώ με πηγή χρηματοδότησης το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
«Ουσιαστικά είναι ένα έργο αναπτυξιακού χαρακτήρα που θα ενώνει δύο νησιωτικούς και άκρως τουριστικούς προορισμούς με την Ηλεία και την υπόλοιπη Ελλάδα» δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Χρήστος Χριστοδουλόπουλος στη
Συνέντευξη Τύπου Χαρ. Καφύρα για Ολύμπια Οδό και μεγάλα έργα
Ανέλαβα νέες πρωτοβουλίες, κυρίως για το θέμα της Ολύμπιας Οδού, αλλά και για το Αεροδρόμιο της Ανδραβίδας και τον οδικό άξονα Πύργος – Ολύμπια – Βυτίνα – Τρίπολη, με επιστολές που έστειλα στον Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και με συνάντηση που είχα μαζί του , στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Η προσπάθεια μου έχει να κάνει με την επικαιροποίηση των θέσεων του Νομού μας, διότι μετά τον ανασχηματισμό υπήρχε αλλαγή στα Υπουργεία, τα οποία αφορούν τα μεγάλα έργα και προς τούτο, όπως έστειλα επιστολές, αλλά και χθες, την Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013, συναντήθηκα με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στον οποίο εξέθεσα το πρόβλημα κυρίως της Ολύμπιας Οδού και την ανάγκη συνέχισης κατασκευής του τμήματος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και την ανάγκη συνάντησης με αυτόν αλλά και τον Πρωθυπουργό, και όπως μου απάντησε, η συνάντηση των φορέων της Ηλείας μαζί του, θα πραγματοποιηθεί σύντομα. Επίσης συνάντησα τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, τον συμπατριώτη μας Νίκο Σταθόπουλο και στον οποίο εξέθεσα επίσης το θέμα της Ολύμπιας Οδού, του αεροδρομίου της Ανδραβίδας, το θέμα του οδικού άξονα Πύργος – Ολύμπια – Βυτίνα – Τρίπολη και του σιδηροδρόμου.
Όπως καταλαβαίνετε το κεντρικό θέμα των επιστολών
Εορτασμός της μάχης στο Πούσι
192 χρόνια μετά την νίκη των Ελλήνων
Με κάθε επισημότητα και λαμπρότητα γιορτάστηκε την Κυριακή το πρωί στην Αχλαδινή του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η επέτειος της νίκης των ελληνικών δυνάμεων έναντι των Τούρκων κατακτητών τον
Στην Αρχαία Ολυμπία σύσκεψη για την πρόληψη πυρκαγιών
Ευρεία σύσκεψη με την συμμετοχή των προέδρων των τοπικών κοινοτήτων του δήμου Αρχαίας Ολυμπίας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο δημαρχείο κατόπιν πρωτοβουλίας του αρμόδιου αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας Γιώργου Γεωργακόπουλου.
Στην σύσκεψη που ως σκοπό είχε την ενημέρωση των αιρετών για την λήψη μέτρων αλλά και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών έλαβαν ακόμα μέρος από την Πυροσβεστική Υπηρεσία ο υποδιοικητής Π.Υ. Πύργου Ηλίας Μανιάτης , ο προϊστάμενος του Π.Κ. Αρχαίας Ολυμπίας ο Ανδρέας Μπονάτσος και Λάμπρος Καπονικολός ( νέος προϊστάμενος του Π.Κ) και από πλευράς δήμου ο αντιδήμαρχος Αλέξης Κατσάνης , ο προϊστάμενος της πολιτικής προστασίας Γιώργος Καρανικολός και ο υπεύθυνος γραφείου κίνησης μηχανημάτων – οχημάτων Λεωνίδας Κυριαζής .
Ανοίγοντας τον κύκλο των τοποθετήσεων ο αντιδήμαρχος Γιώργος
Πρόγραμμα θερινής περιοδείας Σεβ. Μητροπολίτου Ηλείας κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ στην ορεινή Ηλεία
1-7-2013 Θεία Λειτουργία Ἁγ. Αναργύρους Λαμπείας
3-7-2013 Θεία Λειτουργία Άνω Μονή Δίβρης
6-7-2013 Θεία Λειτουργία Ἁγ. Κων/νον Γαστούνης
6-7-2013 Εσπερινός Ἁγ. Κυριακή Πύργου
7-7-2013 Θεία Λειτουργία Στρούσι
14-7-2013 Θεία Λειτουργία Ἅγ.
Ζωή ολόκληρη, όχι με δόσεις
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το αθλητικό τουρνουά που διοργάνωσε το Νομαρχιακό Συμβούλιο Ηλείας της ΚΝΕ στο αθλητικό κέντρο της Αγίας Βαρβάρας την περασμένη Τετάρτη με σύνθημα «Ζωή ολόκληρη, όχι με δόσεις». Πολλοί μαθητές και μαθήτριες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΚΝΕ, έδωσαν με τις ομάδες τους το αγωνιστικό παρόν, κόντρα στο σύγχρονο εμπορευματοποιημένο αθλητισμό.
Η κατεύθυνση που έχει η κυβέρνηση αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα του συστήματος για τον αθλητισμό, βασίζεται στο χορηγούς και στους επιχειρηματίες και καλεί τις λαϊκές οικογένειες να βάζουν το χέρι βαθιά στη τσέπη, κάνοντας την άθληση προνόμιο για λίγους.
Την ίδια στιγμή με στόχο τάχα τη μείωση της εξάρτησης από τα ναρκωτικά φτιάχνουν νομοσχέδια για την
Ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών για τα παράβολα
Σας ενημερώνουμε ότι ο ειδικός λογαριασμός του Ν.Δ. 638/70 με αριθμό 040/541077-03 που τηρεί το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος κλείνει την Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013 .
Εφεξής το σύνολο των παραβόλων που εκδίδονταν από την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, ο πολίτης δύναται να τα εκδώσει από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες στον κωδικό αριθμό εξόδου: Κ.Α.Ε. 3439.
Να επιστήσουμε την προσοχή
Δύο ηλειακές επιχειρήσεις στην έκθεση «Fancy Food Show 2013»
«ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΙΛΙΣ Α.Ε» ΚΑΙ «ΣΠΗΛΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Eleia»
Με τη στήριξη του Επιμελητηρίου του Νομού μας
Στην παγκοσμίου φήμης, Διεθνής Έκθεση Summer Fancy Food Show 2013 που διοργανώνει ο Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ) και στην οποία παίρνουν μέρος τριανταοκτώ συνολικά ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, συμμετέχουν αυτές τις μέρες και δύο Εταιρίες από την Ηλεία, με τη στήριξη του Επιμελητηρίου του Νομού μας.
Πρόκειται ειδικότερα για τις: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΙΛΙΣ Α.Ε.» και «ΣΠΗΛΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Eleia» που
"Κάτω από το τραπέζι" οι αναθέσεις του κυλικείου του Νοσοκομείου Πύργου
Πόρισμα κόλαφος από το σώμα Επιθεωρητών του Υπουργείου Υγείας εστάλη στο νοσοκομείο Πύργου για το θέμα της ανάθεσης του κυλικείου του Νοσοκομείου.
Το πόρισμα διαπιστώνει παραβάσεις και ουσιαστικά επισημαίνει ότι το κυλικείο παραχωρείτο σε ιδιώτες για εκμετάλλευση χωρίς να γίνεται δημοπρασία.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοικήτρια



































