Εφιαλτικές στιγμές και πάλι για την Ηλεία. Δεν έχουν περάσει λίγες ώρες από την ύφεση που παρουσίασε η καταστροφική χτεσινή πυρκαγιά στο Χελιδόνι και μια αναζωπύρωση σημαίνει συναγερμό στην Πυροσβεστική.

Στάχτη και καταστροφή άφησε πίσω της η πυρκαγιά που ξέσπασε κοντά στο Χελιδόνι χτες το απόγευμα. Η νύχτα ήταν ατελείωτη για πυροσβέστες και κατοίκους των χωριών της Ολυμπίας.
Οι δυνατοί άνεμοι σκόρπιζαν τις φλόγες παντού, καίγοντας δάσος και απειλώντας χωριά, περιουσίες, ζώα. 

Το Επιμελητήριο Ηλείας χαιρετίζει με ιδιαίτερη υπερηφάνεια την ανάληψη της διοργάνωσης των Παγκόσμιων Παιδικών Αγώνων (ICG) του 2027 και συγχαίρει θερμά τους Δήμους Αρχαίας Ολυμπίας και Ήλιδας για τη μεθοδική και συντονισμένη προσπάθεια που οδήγησε σε αυτή την ιστορική επιτυχία για τον τόπο μας.
Τα φώτα του κόσμου θα στραφούν στην κοιτίδα του Ολυμπισμού, στον τόπο που γέννησε την ευγενή άμιλλα και το «ευ αγωνίζεσθαι», στέλνοντας ένα παγκόσμιο μήνυμα ειρήνης και φιλίας.
Σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας, κ. Κωνσταντίνος Λεβέντης, ανέφερε σχετικά:

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δημάρχου Αρχαίας Ολυμπίας, Άρη Παναγιωτοπούλου, όποιος κάτοικος της Ηράκλειας έχει ανάγκη για στέγη ΑΠΟΨΕ, εξαιτίας της μεγάλης φωτιάς που έχει ξεσπάσει στην περιοχή, υπάρχουν διαθέσιμα 27 δωμάτια στο Olympic Village και 5 στο Olympian Altis.

Την άμεση παρέμβαση του Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Γιάννη Κεφαλογιάννη ζήτησε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος κατά τη διάρκεια της πρόσφατης πυρκαγιάς στην Ηλεία. Με προσωπική του επικοινωνία εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για την εξέλιξη της κατάστασης και την ανάγκη άμεσων ενεργειών.

Πριν από λίγο με μήνυμα από το 112 η Πολιτική Προστασία κάλεσε τους κατοίκους του Λαντζΐου και των γειτονικών χωριών να κατευθυνθούν προς Πύργο, καθώς υπάρχει πυρκαγιά στην περιοχή.

Με νέα οχήματα ενισχύεται η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηλείας, που δίνει καθημερινά τη «μάχη» απέναντι στην πληθώρα των πυρκαγιών που και αυτή την αντιπυρική περίοδο κάνουν έντονη την παρουσία τους στην περιοχή μας.

Ο Δήμαρχος Πύργου, κ. Στάθης Καννής, συναντήθηκε πρόσφατα με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, στην Αθήνα, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας για την υλοποίηση ψηφιακών έργων και πρωτοβουλιών στον δήμο.

Υπεγράφη, την Τρίτη 5 Αυγούστου 2025, από τον Δήμαρχο Πύργου κ. Στάθη Καννή και τον Διευθυντή της Αστυνομίας Ηλείας Ταξίαρχο κ. Γεώργιο Σωτηρόπουλο το μνημόνιο συνεργασίας για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας, που θα αποτελέσει ένα κρίσιμο εργαλείο για την ενίσχυση της προστασίας των θυμάτων και την καταπολέμηση του φαινομένου.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_micra.png


 

Πρωτοσέλιδα