Μια ακόμη σύλληψη ανακοινώθηκε από την αστυνομία και αφορά ένα "βαποράκι", στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν 21 γραμμάρια ηρωίνης και σχετικά σύνεργα, απαραίτητα για την διακίνηση των ουσιών.
Θα έπρεπε να προλογίζεται αυτή η ανακοίνωση των αρχών, για την σύλληψη ενός μικρο-διακινητή ναρκωτικών ουσιών, με λόγια ικανοποίησης και ανακούφισης. Φυσικά δεν υποβαθμίζεται ως γεγονός, όμως ταυτόχρονα αποτελεί και μια ακόμη ένδειξη πως στο νησί της μακροχρόνια διογκωμένης ανεργίας, της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης και των μύριων προβλημάτων, η διακίνηση ναρκωτικών και η αύξηση των χρηστών, ακολουθούν κάθετη ανοδική πορεία.
Μια ολόκληρη κοινωνία, οι τοπικές αρχές, το κεντρικό κράτος μπροστά στο φαινόμενο παραμένουν απλοί θεατές, ενώ οι δομές αντιμετώπισης του προβλήματος, δεν πλαισιώνονται από όλους, με αποτέλεσμα η νεολαία του νησιού, που ακόμη δεν έχει μεταναστεύσει, είναι έρμαιο των κυκλωμάτων του εμπορίου ναρκωτικών.
Όπως ανακοινώθηκε από τις αρχές, χθες Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου, "συνελήφθη στην Κάλυμνο, από αστυνομικούς του Α.Τ., ένας 22χρονος σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι στο πλαίσιο διερεύνησης υπόθεσης ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκε έρευνα παρουσία Δικαστικού λειτουργού στην









Στην υπόθεση εμπλέκονται συνολικά ογδόντα ένα άτομα (τραπεζικοί υπάλληλοι, πολιτικοί μηχανικοί, δικηγόροι κ.α.), που κατηγορούνται για σειρά αδικημάτων κακουργηματικού χαρακτήρα


































