Η ηθική τάξη απαρχής χρόνου επέβαλε ότι οι δυνατοί πάντα πρέπει να βοηθούν τους αδυνάτους. Τις τελευταίες μέρες έχουν ακουστεί πολλά σχετικά με την αδύναμη  Ελλάδα και τους δυνατούς λαούς της Ευρώπης. Κι αν κοιτάξουμε τα πράγματα από μια διαφορετική προοπτική; Κι αν ο αδύναμος είναι ο "δυνατός" Ευρωπαίος και ο δυνατός είναι η Ελλάδα; Η Ελλάδα που αντιστέκεται σε όλη της την ιστορία.

Το ελληνικό σθένος, φιλότιμο, θάρρος που έχει δείξει μέσα στους αιώνες  τα φώτα της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ισονομίας στη "δυνατή" Ευρώπη.  Η ελληνική παλληκαριά κι αλληλεγγύη που από τον ταπεινό προμαχώνα της μύτης των Βαλκανίων αναχαίτισε δεκαπλάσιες δυνάμεις σε Μαραθώνα, Πλαταιές, Σαλαμίνα. Το ακλόνητο ελληνικό σθένος που φύλαξε Θερμοπύλες και ξεσηκώθηκε ενάντια στο γιαταγάνι. Η ελληνική ψυχή που βροντοφώναξε "ΟΧΙ" εξαθλιωμένη μετά από δύο Βαλκανικούς πολέμους, μια Μικρασιατική καταστροφή και έναν παγκόσμιο πόλεμο.

 Από το Σάββατο 20 Ιουνίου στο τιμόνι της Αστυνομικής Δ/νσης Ζακύνθου βρίσκεται ο γνωστός και καταξιωμένος αξιωματικός της Ελληνικής αστυνομίας Κώστας Δίπλας.
Η μετακίνησή του από την Πάτρα ζητήθηκε από τον ίδιο τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. καθότι η Αστυνομική Δ/νση Ζακύνθου θεωρείται μία από τις πιο "δύσκολες" και με πολλές απαιτήσεις έδρα.

 Σε συνολικά 500 αστυνομικούς έχει αφαιρεθεί το όπλο επειδή δεν κατάφεραν να περάσουν τα ψυχολογικά τεστ της επιτροπής ψυχολόγων της ΕΛ.ΑΣ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», από το 2009 όταν άρχισε η εφαρμογή του νόμου 3169/2003 έχουν περάσει από το... ντιβάνι του ψυχολόγου 20.000 αστυνομικοί, εκ των οποίων ένας στους 40 κρίθηκε ακατάλληλος να φέρει όπλο.

Αρμόδιος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει στην εφημερίδα ότι προτεραιότητα δόθηκε στην εξέταση των ομάδων «υψηλού κινδύνου», δηλαδή στους άνδρες που υπηρετούν στις μάχιμες υπηρεσίες, όπως τα ΜΑΤ, τα ΥΜΕΤ, τα ΕΚΑΜ και οι ομάδες Δέλτα, ΔΙ.ΑΣ. και Ζήτα.

 Στο πένθος έχει βυθιστεί η Κεφαλονιά, αλλά και η Εκκλησία, καθώς ο νέος Μητροπολίτης Μητροπολίτης Κεφαλληνίας Γεράσιμος, άφησε την τελευταία του πνοή μετά από ανακοπή.
Στο νησί της Κεφαλονιάς οι κάτοικοι είναι συγκλονισμένοι από την απώλεια, αφού ο Μητροπολίτης μόλις είχε χειροτονηθεί.

 «Δεν άντεξα άλλο τους καυγάδες και τον σκότωσα με έναν μπαλτά» φέρεται να είπε η 69χρονη από τη Σητεία που σκότωσε τον 76χρονο σύζυγό της προχτές το βράδυ αφήνοντας άφωνη την τοπική κοινή γνώμη. Μάλιστα σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα προκειμένου να της απαγγελθούν κατηγορίες.

Την ίδια ώρα, αναμένονται τα αποτελέσματα της νεκροψίας νεκροτομής που θα ρίξουν φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το έγκλημα.

Όπως έγινε γνωστό, η 69χρονη χρησιμοποίησε ένα μπαλτά με τον οποίο χτύπησε το θύμα στο κεφάλι και τα χέρια.

 Ηταν λίγο μετά τις 10 π.μ. όταν δυο Βραζιλιάνοι παίκτες της ΑΕΛ, ο Ελιομάρ και ο Πίντο πέρασαν τις πύλες του Μεγάρου της Αστυνομίας της Λάρισας, για ένα γνήσιο της υπογραφής σε έγγραφα σχετικά με μη οφειλές της ΠΑΕ ΑΕΛ προς εκείνους. Η κατάληξη αυτής της επίσκεψης, όμως, ήταν απρόσμενη.

Οπως αναφέρει το press-a.gr, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν πως οι δυο παίκτες της ΑΕΛ δεν είχαν άδεια παραμονής στη χώρα και έτσι αμφότεροι κατέληξαν στο κρατητήριο κατηγορούμενοι για παράνομη παραμονή στη χώρα. Πλέον αναμένεται να αφεθούν ελεύθεροι με τη διαβεβαίωση πως θα εγκαταλείψουν την Ελλάδα μέσα σε διάστημα 30 ημερών ειδάλλως θα συλληφθούν εκ νέου.

 Μια γυναίκα έχασε την ζωή της και άλλα τέσσερα άτομα τραυματίσθηκαν τα ξημερώματα κοντά στο Τρίκερι της Μαγνησίας σε απίστευτο ναυτικό δυστύχημα.
Η νυχτερινή βόλτα που ξεκίνησε για μια παρέα Βολιωτών, κατέληξε σε τραγωδία όταν με το σκάφος τους ξεκίνησαν γύρω στις 3 την νύχτα να επιστρέψουν στον Βόλο από το νησί του Τρίκερι. Το σκάφος όμως στην περιοχή Αλογόπορος για άγνωστους λόγους, πλησίασε στη στεριά και προσέκρουσε σε βράχια, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.

 Ποινή φυλάκισης 3 ετών για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Πατρών σε έναν 50χρονο που πριν από 9 χρόνια, το 2006. Επιχείρησε να κάψει ζωντανή τη συζυγό του, εξαιτίας ερωτικής ζήλιας. Την είχε περιλούσει με βενζίνη μέσα σε βενζινάδικο στο Λάππα Αχαϊας και της είχε βάλει φωτιά με αναπτήρα. Η γυναίκα τελικά γλύτωσε, επειδή στο σημείο βρισκόταν ένα συγγενικό της πρόσωπο, που επενέβη έγκαιρα και έσβησε τη φωτιά.

Στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο, ο 50χρονος είχε παραπεμφθεί με την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας και του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης 5 ετών. Στη συνέχεια το κατηγορητήριο μετατράπηκε σε

 Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Πατρών, μεταφέρεται ο οκτάχρονος μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε στην πισίνα ιδιωτικού ψυχαγωγικού πάρκου στα Γιάννινα.

Ο οκτάχρονος κολυμπούσε στην πισίνα, όταν έχασε τις αισθήσεις του και βρέθηκε κάτω από τα νερά.

Στον χώρο επικράτησε πανικός. Ναυαγοσώστης κατάφερε να βγάλει τον μικρό από την πισίνα και αμέσως στο χώρο έφτασε μονάδα του ΕΚΑΒ.

Οι γιατροί διασωλήνωσαν τον μικρό και συνοδεία αστυνομικής δύναμης τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα.

 Η κωλυσιεργία του «υποψήφιου γαμπρού», ο οποίος δεν ήταν για εκείνη ο ιδανικός σύντροφος για την κόρη της, μεγάλωσε τη δυσαρέσκεια, στην ήδη κακή άποψη που είχε για το πρόσωπό του. Κανείς όμως δεν περίμενε να φθάσει στο σημείο να κάψει το αυτοκίνητό του για να τον εκδικηθεί ή για να το απομακρύνει από το παιδί του διακόπτοντας τη σχέση τους.

Πριν από πέντε ημέρες, η 78χρονη πήρε ένα μπιτόνι εύφλεκτο υγρό και κατευθύνθηκε στη συμβολή των οδών Θεοτόκου και Δενδάκη στην Παλλήνη, όπου ήταν σταθμευμένο το αυτοκίνητο, μάρκας Χόντα Σιβίκ, του 51χρονου άνδρα. Η ηλικιωμένη γυναίκα περιέλουσε με βενζίνη το αυτοκίνητο και προκάλεσε πυρκαγιά, ενώ στη συνέχεια απομακρύνθηκε με ψυχραιμία από το σημείο, αφού κανείς δεν θα μπορούσε να την υποπτευτεί ως δράστιδα εμπρησμού.

 Στα πλαίσια των Εκδηλώσεων λήξης της σχολικής χρονιάς και της συμπλήρωσης είκοσι (20) χρόνων λειτουργίας του ΣΕΠΟΚΕ, ο Σκακιστικός Επιμορφωτικός Όμιλος Καλαβρύτων-Επαρχίας (ΣΕΠΟΚΕ) Αθλητικό Σωματείο με πλούσια Αγωνιστική-Πολιτιστική-Κοινωνική δραστηριότητα και το Δημοτικό Σχολείο Καλαβρύτων "Αγλαϊα Κόντη-Ελένη Χάμψα", διοργάνωσαν 4/6 και 8/6/2015 σκακιστικούς αγώνες στο ως άνω αναφερόμενο Σχολείο.

Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν με δωρεάν συμμετοχή και ελεύθερη παρακολούθηση, σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα. Έλαβαν μέρος συνολικά 24 μικροί σκακιστές και σκακίστριες, που χωρίστηκαν σε δύο (2) Ομίλους: με (18) και χωρίς (6) Σκακιστικό Δελτίο. Σε άψολο και εξαιρετικά πολιτισμένο κλίμα, πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες παρτίδες, αποτέλεσμα των μαθημάτων που ολόκληρο τη σχολική χρονιά έκαμε ΔΩΡΕΑΝ ο Πρόεδρος του ΣΕΠΟΚΕ γιατρός Νικόλαος Ραζής.
Πέμπτη 11/6/2015, στην κατάμεση (από παιδιά-γονείς-συγγενείς-διδασκόντες-φίλους του ζατρικίου και του πολιτισμού) Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου, σε πανηγυρικό κλίμα, είχαμε τις απονομές: Όλοι οι αθλητές/τριες πήραν ωραιότατα Διπλώματα Συμμετοχής, ενώ οι πρωτεύσαντες κατέκτησαν επιπλέον και Κύπελλα: ο Αχιλλέας Δαφαλιάς (1ος από τον Όμιλο παικτών χωρίς Δελτίο), ο Ρεντζίνο Κέφα (1ος)-Χαράλαμπος Καραμούζης (2ος)- Αιμιλιάνο Λούπο (3ος)- Χριστίνα Καλογεροπούλου (1ο κορίτσι) από τους κατέχοντες Επίσημο Σκακιστικό Δελτίο.
Στην εξαιρετική αυτή γιορτή του Πολιτισμού, ανάμεσα σε άλλους, παρευρέθησαν και συμμετείχαν ενεργά

Περισσότερα Άρθρα...

nissan-tsioris-qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα