Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση για την προστασία της Μεσογειακής Φώκιας, MOm, καταγγέλλει ότι ανθρώπινο χέρι σκότωσε τον Κωστή, τη νεαρή φώκια - σύμβολο της Αλοννήσου.

Σύμφωνα με τη MOm, η νεαρή αρσενική μεσογειακή φώκια χτυπήθηκε από ψαροντούφεκο με καμάκι μεγάλου διαμετρήματος, και το γεγονός έχει λυπήσει και αγανακτήσει τόσο τους ανθρώπους της οργάνωσης, όσο και τους ευαισθητοποιημένους κατοίκους και επισκέπτες της Αλοννήσου.

Η οργάνωση καλεί οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι για το θέμα να επικοινωνήσει με τις Aρχές.

Κυβερνοεπίθεση δέχτηκαν οι server του δήμου Θεσσαλονίκης, με όλες τις υπηρεσίες να μένουν κλειστές μέχρι νεοτέρας.
Σημειώνεται πως τα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης λειτουργούν κανονικά για την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Όπως αναφέρει ο αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιώργος Αβαρλής, μιλώντας στη Voria.gr, όταν κάποιος επιχειρεί να μπει σε ένα από τα χακαρισμένα αρχεία, τότε πετιέται ένα μήνυμα στα αγγλικά που λέει «Θεσσαλονίκη, την έχετε πατήσει», ενώ παρατίθεται και ένας υπερσύνδεσμος που οδηγεί, όπως γράφουν, στον αριθμό των χρημάτων που ζητούν για να ξεμπλοκάρουν το σύστημα.

Τον κώδωνα του κινδύνου ότι η μετάλλαξη Δέλτα πιθανότατα έχει μεγαλύτερη παθογονικότητα σε σχέση με τις προηγούμενες έκρουσε ο καθηγητής Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Αθανάσιος Τσακρής.

Όπως είπε ο κ. Τσακρής, η διασπορά της συγκεκριμένης μετάλλαξης σηματοδοτεί την αυξημένη μεταδοτικότητα, αλλά και το πόσο πιο παθογόνος ή όχι έχει γίνει ο νέος ιός.

«Η πρώτη απλή ανάγνωση δείχνει σαν να είναι λιγότερο παθογόνος, γιατί έχουμε πολύ περισσότερα κρούσματα σε νέους και πολύ περισσότερους εμβολιασμένους.

Ένας αστυνομικός υποδιευθυντής στο Παλαιό Φάληρο, ένας υπαστυνόμος στο τμήμα της Νίκαιας, ένας υπαστυνόμος που υπηρετούσε το τμήμα της Νέας Περάμου και ένας εν αποστρατεία πλέον υπαστυνόμος με προϋπηρεσία στο αστυνομικό τμήμα δημοτικού θεάτρου Πειραιά, περιλαμβάνονται μεταξύ των κατηγορούμενων στην δικογραφία που σχηματίστηκε από την υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ για το κύκλωμα των εικονικών γάμων.

Στη δικογραφία συμπεριλαμβάνονται 12 δικηγόροι, 12 συμβολαιογράφοι και 2 εργαζόμενοι στα ΚΕΠ.
Η ταρίφα για κάθε εικονική πράξη ήταν 6.000 ευρώ.

4 μέλη Μ.Κ.Ο. και 6 υπήκοοι τρίτων χωρών, περιλαμβάνονται σε δικογραφία για οργανωμένη δράση ατόμων που δραστηριοποιούνταν στη διευκόλυνση της παράνομης εισόδου αλλοδαπών στην ελληνική επικράτεια, μέσω των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ε.Υ.Π. και τη συνδρομή της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας (Δ.Α.Ε.Ε.Β), καθώς και των Διευθύνσεων Διαχείρισης και Ανάλυσης Πληροφοριών (ΔΙ.Δ.Α.Π.), Αλλοδαπών Αττικής και Εγκληματολογικών Ερευνών (Δ.Ε.Ε.)

Μετά από 1,5 μήνα νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού ο Γέροντας Εφραίμ βγήκε το πρωί του Σαββάτου 17 Ιουλίου από το νοσοκομείο.
Ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου τις πρώτες πρωινές ώρες εξήλθε του νοσοκομείου και ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών του θα συνεχίσει την θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.

 Για την εξάπλωση του νέου επιδημιολογικού κύματος και την σημασία της χορήγησης της αναμνηστικής δόσης του εμβολίου μίλησε ο Ηλίας Μόσιαλος, καθηγητής Πολιτικής της Υγείας της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Λονδίνου (LSE), στην εκπομπή «Αταίριαστοι».

«Το νέο κύμα αφορά πολίτες χωρών μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στα εμβόλια».

Επίσης, τόνισε ότι θα πλήξει τους ανεμβολίαστους και κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό εμβολιασμένους, οι οποίοι είτε θα είναι ανοσοκατασταλμένοι είτε θα ανήκουν σε πολύ ευάλωτες ομάδες.

Για αυτούς προτάσσει την ανάγκη της χορήγησης αναμνηστικής δόσης λέγοντας ότι «πρέπει να προγραμματιστεί η 3η δόση αναμνηστική δόση για τους ανοσοκατασταλμένους, όπως ήδη γίνεται σε άλλες χώρες».

Μία από τις μεγαλύτερες «πληγές» της εκστρατείας εμβολιασμού με στόχο την επίτευξη του πολυπόθητου τείχους ανοσίας αναμένεται να κλείσει σήμερα με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τον εμβολιασμό κατ' οίκον των ατόμων με δυσκολία μετάβασης στα εμβολιαστικά κέντρα.
Η δυνατότητα αυτή είχε προαναγγελθεί αρκετούς μήνες πριν ωστόσο μόλις αυτήν την εβδομάδα ξεπεράστηκαν και τα τελευταία εμπόδια στην υλοποίησή της.

Πλέον, ο θεράπων ιατρός θα μπορεί να δηλώσει τους ασθενείς πολίτες, έτσι ώστε να καταρτιστεί το πρόγραμμα εμβολιασμού τους, με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson
Η πιστοποίηση και η ένταξη στο πρόγραμμα εμβολιασμού των ατόμων με δυσκολία μετάβασης στα εμβολιαστικά κέντρα, μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε γιατρό στην Ελλάδα, είτε δημόσιου, είτε ιδιωτικού τομέα.

Δραματικές είναι οι προβλέψεις για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο για περεταίρω εκτόξευση των κρουσμάτων κορωνοϊού το επόμενο διάστημα, η οποία θεωρείται βέβαιη βάσει των μοντέλων που επεξεργάζονται. Στο «μικροσκόπιο» των ειδικών βρίσκονται οι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί της χώρας, στους οποίους το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση, παρά τα μέτρα που εφαρμόζονται, τουλάχιστον ως προς τις μετακινήσεις και τη μετάβαση σε αυτούς.

Αποδυνάμωση -σε πρώτη φάση τουλάχιστον- της 3ης ΕΜΑΚ Κρήτης. Με διαταγή του Αρχηγείου του Πυροσβεστικού Σώματος που κοινοποιήθηκε χθες, εγκαταλείπουν την υπηρεσία επτά πυροσβέστες της ΕΜΑΚ που δεν εμβολιάστηκαν.
Στη θέση τους έρχονται τρεις συνάδελφοί τους από άλλες υπηρεσίες, οι οποίοι ωστόσο πληρούν κάποιες προϋποθέσεις που έχουν τεθεί.

Μετά από εντολή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, κλείνει τις επόμενες ημέρες ο κεντρικός δρόμος του Λαγανά τις βραδινές ώρες μέχρι το πρωί για λόγους ασφαλείας των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ο δρόμος θα κλείσει την Τετάρτη.

Για τον λόγω αυτό, την Τρίτη φθάνουν στο νησί 20 επιπλέον αστυνομικοί, οι οποίοι θα ενισχύσουν κυρίως τις πεζές περιπολίες στο κομμάτι του Λαγανά που θα κλείσει.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα